vraagje!

A

Anoniem

Guest
Ik zit nu al op dag 52 en nog geen teken van ongi heb waarschijnlijk de vorige eisprong overgeslagen maar... heb nu sinds een week pijnlijke tepels en nog steeds steken in mijn onderbuik,, heb gelezen dat van ongewone stress je menstruatie ook kan uitblijven maar kun je dan ook last krijgen van die pijnlijke tepels en mijn slijm (sorry) is spierwit, snap er nu echt helemaal niks van miss dat een van jullie een antwoord heeft...

En alle nieuwe zwangeren  gefeliciteerd he en lekker van genieten!!!

liefs bianca

hallo,

wanneer heb je een test gedaan?het kan beide kanten op helaas, dat maakt het vaak zo lastig, maar de enige manier om een antwoord te krijgen is testen..

succes!

groetjes leetje

Ha

Hier nog zo één! Zit nu op dag 57! Nog niets te bekennen. Wel allerlei vage dingen, maar verder niets. De vorige ronde was ook al 55dg dus ja...
Stress kan een oorzaak zijn!

Groetjes
Karin

Hallo dames,

Ik zit ook bij jullie in het zelfde bootje! Vorige cyclussen waren 20 dagen en nu zit ik al op dag 36 met allemaal vage klachten zoals gevoelige tepels, al meer dan een week helemaal onder in de buik krampen en meer vaginale afscheiding. Heb op dag 28 van de cyclus een test gedaan maar die was negatief. Maar ik weet wel dat het vervelend is om zolang te moeten wachten.

Groetjes

hoi hoi meiden bedankt voor jullie reaktie..
Ik heb vorige week nog getest de zoveelste al, maar helaas harstikke negatief.
Ik heb nog nooit pijnlijke tepels gehad niet als ik ongi moest worden en ook bij mijn eerste zwangerschap niet daarom vind ik het zo raar!!
En normaal heb ik een cyclus van 30 dagen !!
zou het kunnen dat je tuusendoor weer een eisprong gehad hebt en zwanger bent geraakt of kan je van stress echt zulke vage klachten krijgen ben juist de laatste 2 weken even niet met zwanger worden bezig geweest en dan nu dit
liefs bianca

Terug
Bovenaan