vraagje???

A

Anoniem

Guest
zoals jullie misschien wel eerder hebben gelezen ben ik ruim 5 weken overtijd, niet ongi, maar ook geen positieve testen. over 2 maanden mag ik pas naar de huiarts, ondanks een regelmatige cyclus die ik heb gehad denkt hij dat het te maken kan hebben dat de pil laat uitwerkt.is het nu verstandiger om het veilig te doen, totdat ik ongi wordt of denken julleie dat het geen kwaad kan???

liefd lieselot

hoi lieselot,

volgens mij kan het geen kwaad om lekker door te klussn hoor. Het is allleen moeilijk te bepalen wanneer de bevruchting eventueel heeft plaats gevonden. Makkelijker om een uitgerekende datum te bepalen ed(kan ook later door een echo bepaalt worden hoor)!
Had je hiervoor wel een regelmatige cyclus?

Succes in ieder geval

Liefs,
mama2004

Hoi Lieselot,

Ben zelf ook 6 en halve week overtijd. Ik heb ook steeds geen postitieve testen, gisteren ben ik naar de huisarts gegaan en heb ik een bloedtest laten uitvoeren.
Donderdag heb ik de uitslag.
Misschien ook een idee voor jou?
Moet je wel naar de huisarts gaan, stom dat hij je nog 2 maanden laat wachten.
maar ja, iedere huisarts is anders, helaas.......

Liefs, go

hoi, ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad van rond de 29/30 dagen, voor ik met de pil begin. tijdens de pil 28 dagen en toen ik gestopt ben binnen 2 maanden weer als vanouds 29/30 dagen. Go, ik ben zo benieuwd naar je uitslag. ik wou dat ik een bloedtets kreeg, maar ja, effe wachten dus. sommige adviseren om evt. naar een andere huisarts te gaan voor een "second opinion", maar dat zie ik op dit moment nog niet zo zitten, je eigen huisats is wel erg vertrouwd na zo'n 25 jaar. balen alleen dat je die onzekerheid hebt. kun je zo'n bloedtest ook niet eisen dat je die krijgt??? ik kom echt nooit bij de huisarts, dus weet echt niet wat de mogelijkheden hierin zijn.

groetjes Lieselot

Terug
Bovenaan