vraagje

A

Anoniem

Guest
hay,helaas nog geen reactie op mijn vraag van gisteren..ben ook zo ongeduldig he.ik ben nog steeds niet ong,maar voel me ook niet zwanger..
heb nog een vraagje; houden jullie al rekening met roken,drinken en gezond eten nu je zwanger probeert te worden??.ik vindt het wel lastig,stel nou dat je zwanger bent!.
maar andere kant kan het mischien wel heel lang duren...groetjes.

hoi hoi, volgens mij als je zwanger bent bereikt in de eerste 6 weken nog niets je vruchtje (kromme zin sorry hoop dat je het snapt)
Ben toen we zijn begonnen voor de eerste gelijk met de pil en roken gestopt.
Net als jou ook eerst de cyclus aangekeken en toen we ervoor gingen was ik al 4 maand gestopt dus dat scheelde weer een moeilijk momentje.
Ik ben wel 1 keer goed doorgezakt en toen bleek ik 4 weken zwanger te zijn maar mijn dat is volgens mij niet zo erg ( ze heeft er niets aan overgehouden haha)
Weet wel dat als je partner rookt en drinkt dat dat de kwaliteit van het zaad kan beinvloeden.
succes ermee ! groeten nicolette

Hoi,

Wij zijn (helaas) al vanaf maart vorig jaar bezig om zwanger te worden. In mei was het al zover, ging helaas in juni alweer mis..
Meteen toen we eindelijk hadden besloten met voorbehoudsmiddelen te stoppen ben ik gezonder gaan eten, wat meer fruit enz. en natuurlijk foliumzuur. Sinds kort gebruik ik ook extra multivitaminen en mijn vriend ook, ook slikt hij nu zink omdat dit goed schijnt te zijn voor de kwaliteit en de snelheid van de zaadjes. (en hij ook multivitaminen).
Verder neem ik in de 1e 2 weken van mijn cyclus rustig een wijntje omdat ik dan immers niet zwanger ben of kan zijn, daarna stop ik daar weer mee. Tot de dag wanneer ik weer ongesteld wordt en ik enorm baal!! Dan drink ik (uit protest) een flesje wijn!! en chips en chocola..
Af en toe een wijntje o.i.d. zal heus geen kwaad doen maar gewoon voor mijzelf wil ik er alles aan doen om zo gezond mogelijk te leven, de rest is aan mijn lichaam....

Groetjes Ineke
Su6!

Hoi,

Ik ben wel met alles gestopt. Of in ieder geval de grootste boosdoeners. Niet roken en drinken en verder gewoon gezond eten. Je weet immers maar nooit!
Mijn vriend rookt en drinkt wel gewoon, maar als hij rookt gaat ie even verderop staan zodat ik er geen last van heb.
Verder leef ik mijn gewone dagelijkse leventje.

Hoi,

Officieel is het natuurlijk beter om, zodra je zwanger wilt worden, te stoppen met roken en drinken, maar ik ben niet zo'n heilig boontje helaas.
Ik rook niet, maar ik drink wel regelmatig een wijntje. Zeker nu ik net ongesteld ben geweeest, dus nog zeker niet zwanger ben. Als ik meer richting NOD kom pas ik daar wel wat meer mee op.
Tijdens mijn 1e zwangerschap heb ik mezelf 1x per week op een klein glaasje wijn getrakteerd. Officieel zeggen ze 'beter van niet', maar volgens mij kan dat echt geen kwaad, mijn zoontje mankeert er niets door hoor!  

Verder eet ik gezond en slik ik multivitaminen met foliumzuur van het Kruitvat.
(sowieso omdat ik een kleintje heb dat  tegenwoordig  met de pot meeeet ben ik gewend om gezond te koken en fruit te eten)

Groetjes
Marceline

hey meiden bedankt voor jullie reactie allemaal.leuk om te lezen..weet nu een beetje wat ik ermee kan.groetjes piewie(natalie)X

Terug
Bovenaan