vraagje!!!

A

Anoniem

Guest
hallo,

we  zijn nu  4 maanden  bezig om  zwanger te raken,
ik ben begin vorige week ong. geworden, maar anders al anders; geen krampen die ik normaal heb,  minder bloedverlies waarbij geen klontjes, en duurde korter dan normaal.
heb al een paar dagen last van pijnlijke borsten en tepels, krampen in mijn buik  en misselijkheid zo nu en dan.
heb gehoord dat je ook gewoon ongesteld kan zijn tijdens je zwangerschap.
kan dit????

Hoi Nikky,
dit kan idd als het een innestelingsbloeding is geweest. Daar kan bloedverlies bij optreden wat, volgens een verloskundige, kan lijken op een menstruatie.
Nu je wel wat symptomen hebt, zou ik, als ik jou was gewoon een testje doen.

Ik heb ook zoiets meegemaakt en bij mij is het helaas misgegaan, maar ik hoop voor jou dat het hartstikke raak is.

Liefs,
Danielle

hallo Danielle,

bedankt voor je snelle reactie.
het was wel op de dag dat ik ook ongesteld moest worden, dus dacht eerst dat het een gewone ong. was, maar begin nu toch wel te twijvelen, ga denk ik morgen toch maar een test doen.
dit word mijn eerste test, zijn die testen duur bij de drogist weg???

groetjes Nikky

Hoi Nikky,
de testen bij de drogist zijn idd niet echt goedkoop. Je kunt ze van eigen merk halen (kruidvat / etos) of bijv clear blue (15,99 of zo voor 2 testen). Als je echt geen discussie over vage streepjes wilt hebben kun je ook de clear blue digitaal aan, die geeft in tekst aan "zwanger" of "niet zwanger", hard maar duidelijk. Die kost zo rond 19.95 voor drie testen.

succes en hou me op de hoogte als je wilt.

Liefs,
Danielle

Terug
Bovenaan