VRAAGJE

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik had mijzelf voorgenomen om een tijdje wat minder op dit forum rond te snuffelen, maar gezien het feit dat dat niet lukt kan ik maar beter de vraag stellen waar ik al een paar dagen mee rondloop:

Ik heb net een miskraam gehad en ben donderdag 5 januari gecurreteerd, één van de verpleegsters die bij de curretatie was, zei dat het waarschijnlijk maar een klein weekje zou duren voor ik weer ongesteld werd en het nogmaals kon proberen. In de boeken en op het net lees ik dat het wel 4 tot 6 weken kan duren voor ik weer ongesteld kan worden (omdat ik een miskraam heb gehad)

Heeft iemand hier ervaring mee?

Yvonne

Hoi Yvonne,

Ik heb ook een miskraam gehad bij 9 weken zwangerschap. Er werd mij vertelt dat de eerst volgende ongesteldheid 4-6 weken duurt en dat het beter is om eerst weer ongi te worden en daarna pas weer voor t echie te gaar als je daar aan toe bent. Bij mij duurde het 6,5 week voordat ik ongi werd.

Succes met alles!
GR Helen (2 e kindje, ronde 1 na miskraam)

Hoi Yvonne,
allereerst nog veel sterkte met het dragen van dit verdriet. Ik hoop dat je veel steun hebt van je vriend/man en familie.

Ik heb in december een miskraam gehad, maar ben niet gecurreteerd. Ik werd daarna gewoon weer ongesteld na 30 dagen.

sterkte.

Liefs,
Danielle

Hoi Helen

Ik was inderdaad ook van plan om die eerste ongesteldheid af te wachten, ook al ben ik niet echt een ster in 'afwachten'. Ik had stiekem toch gehoopt dat die verpleegster het goed had en ik inderdaad snel weer ongesteld zou worden.

Nou ja we wachten maar af

Yvonne

hoi hoi,

hoe voel je je nou?kan je het een beetje een plekje geven?

ik heb in september een miskraam gehad en werd precies 5 weken erna weer ongi...in principe mag je gelijk weer zwanger proberen te raken hoor, de enoge reden waarom ze het afraden is omdat het dan moeilijker is om te bepalen hoe lang je zwanger bent als het gelijk weer raak is, maar daar hebben ze ook echo's voor....
volg je hart en ga ervoor wanneer jij er klaar voor bent!

liefs leetje 1981

Hoi Leetje

Weet je dat zeker? DE gyneacoloog zei tegen mij dat je altijd een menstruatie af moest wachten om zeker te zijn dat je baarmoeder 'weer een bedje klaar heeft voor het volgende vruchtje'.

Het liefst zou ik nu gelijk weer door gaan met zwanger worden, maar ik denk dat het verstandigste is om maar even te wachten op die eerste menstruatie. Ik begin nu steeds meer te merken dat het veel meer impact op me heeft dan ik in eerste instantie dacht. Ik moet steeds proberen om aan andere dingen te denken, andere dingen te doen en zeker niet steeds op dit forum te zitten.

Vannacht heb ik besloten dat ik me eerst maar op andere dingen ga storten, dan duurt het wachten niet zo lang. Voor ik zwanger was was ik altijd rond de 70 kilo had een heel strak buikje en was best gespierd, door deze toch maar korte zwangerschap ben ik een heel stuk gegroeid. Dus tot mijn eerste menstruatie ga ik weer eens aan mijn lichaam werken (je moet toch wat om niet constant 'niet zwanger' te zijn).

Daarnaast heeft mijn vriend geregeld dat we de laatste week van januari een week naar de zon gaan (weer een reden om iets aan mijn lichaam te doen :D)

Als ik maar met andere dingen bezig ben valt het allemaal best wel mee.

Yvonne

Terug
Bovenaan