Vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb even een vraagje: ben namelijk nieuw hier en misschien hebben jullie er wel ervaring al mee..Ik hoop het in ieder geval.
Ik ben sinds augustus 2005 gestopt met de pil met de bedoeling om een zwanger te raken. Nadat ik gestopt ben, is mijn ongesteldheid ook weggebleven zonder reden.
Ik ben hiervoor naar de huisarts geweest en heeft me primolut voorgeschreven. Deze heb ik ook al gebruikt en heeft prima zijn werk gedaan. Maar dat was vorige maand.
Nu zou ik deze week eigenlijk weer aan de "beurt" zijn maar tot op heden is er nog niks. Nu heb ik natuurlijk wel enkele malen onveilig gevreeën maar wij zelf denken dat ik niet zwanger ben. Gewoon mijn gevoel zegt dat, heb verder ook geen "klachten" waaruit we kunnen opmaken dat ik zwanger ben..
Help, wie heeft hier ervaring mee.
Sorry voor het lange verhaal maar ik weet het ff niet meer...

Ps. ik ga het natuurlijk van het weekend wel testen voor de zekerheid.

Jeetje... moeilijke vraag hoor.
Ik zou er gewoon een test tegenaan gooien. Als die zegt dat je niet zwanger bent en je bent over een week nog niet ongesteld dan zou ik naar de huisarts gaan (of eerst nog een keer een test doen).

Ondanks dat je geen 'klachten' hebt, kan het natuurlijk wel zijn dat je zwanger bent. Niet elke vrouw voelt dat ze zwanger is.

Sterkte,
Bientje

Hoi Bientje,

Bedankt voor je reactie, ik ga het ook zeker testen...
Maar mijn gevoel zegt  dat het niet zo is, klinkt raar misschien hoor maar ja zo voel ik het gewoon.
Ik wil gewoon zo graag zwanger worden en dat alles gezond is, maar ik ben gewoon een beetje ongeduldig en bang. Stom he, ben nog eigenlijk helemaal niet zo lang bezig (als ik naar de andere mensen kijk dan) maar wil gewoon zo graag. Je gaat de raarste dingen denken en dat is ook niet goed maar toch. In je onderbewustzijn ben je er toch mee bezig.
En hoe lang ben jij al bezig als ik mag vragen?

Groetjes Hummeltje1

(ik doe nu voor de derde keer mijn verhaal. het forum wil geloof ik niet meewerken vandaag)

Ik zit nu in mijn eerste ronde van ons eerste kindje. Alles spannend natuurlijk. Volgende week dinsdag is mijn NOD en mijn vriend is er heilig van overtuigd dat ik zwanger ben. Zelf voel ik helemaal niets.. tenminst, niet anders dan anders maar stiekum hoop ik natuurlijk dat hij gelijk krijgt. De kans dat dat gebeurt is heeeeeeeel klein ik weet het maar je kan altijd hopen!

Laat je weten hoe je test uitgepakt heeft?

Liefs

Ik denk idd dat het forum vandaag niet echt wil meewerken, want ik heb al meerdere probleempjes gehad met inloggen en een berichtje schrijven.
Maar spannend he zwanger worden enzo. Ik zal voor je duimen voor volgende week want je weet maar nooit he! En misschien heeft je vriend wel gelijk! Maar ik weet precies wat je bedoelt  over je gevoel.. dat heb ik ook.
Mag ik ook vragen hoe oud/jong je bent? Ik zelf ben 27 jaar.

Misschien een domme vraag maar wat betekent je NOD dag, ik heb het al vaker gelezen maar is dat de dag dat je het moet worden maar het hopelijk niet word?

Liefs

En zal het je zeker laten weten, maar hoe vind ik je zo? Hier op dit forum? Moet ik dan zoeken naar Bientje of moet het anders? Sorry ben pas een paar dagen actief hier

Daar ben ik weer... Je kunt een berichtje aanmaken met de titel: voor bientje1 en anders gewoon de lijst afstropen dinsdagavond ;-)

Ik ben ook 27 jaar en net 2 maanden op dit forum.
Je NOD is inderdaad de dag dat je ongesteld moet worden maar hoopt dat je het niet wordt. Vanaf deze dag  kan je test ook postief zijn, daarvoor is het een negatieve uitslag niet helemaal waar... het kan ook betekenen dat het hormoon waar de test positief van wordt niet genoeg aanwezig is voor een positieve test.

We houden contact!!

Terug
Bovenaan