Vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb even een vraagje: ben namelijk nieuw hier en misschien hebben jullie er wel ervaring al mee..Ik hoop het in ieder geval.
Ik ben sinds augustus 2005 gestopt met de pil met de bedoeling om een zwanger te raken. Nadat ik gestopt ben, is mijn ongesteldheid ook weggebleven zonder reden.
Ik ben hiervoor naar de huisarts geweest en heeft me primolut voorgeschreven. Deze heb ik ook al gebruikt en heeft prima zijn werk gedaan. Maar dat was vorige maand.
Nu zou ik deze week eigenlijk weer aan de "beurt" zijn maar tot op heden is er nog niks. Nu heb ik natuurlijk wel enkele malen onveilig gevreeën maar wij zelf denken dat ik niet zwanger ben. Gewoon mijn gevoel zegt dat, heb verder ook geen "klachten" waaruit we kunnen opmaken dat ik zwanger ben..
Help, wie heeft hier ervaring mee.
Sorry voor het lange verhaal maar ik weet het ff niet meer...

Ps. ik ga het natuurlijk van het weekend wel testen voor de zekerheid.

Jeetje... moeilijke vraag hoor.
Ik zou er gewoon een test tegenaan gooien. Als die zegt dat je niet zwanger bent en je bent over een week nog niet ongesteld dan zou ik naar de huisarts gaan (of eerst nog een keer een test doen).

Ondanks dat je geen 'klachten' hebt, kan het natuurlijk wel zijn dat je zwanger bent. Niet elke vrouw voelt dat ze zwanger is.

Sterkte,
Bientje

Hoi Bientje,

Bedankt voor je reactie, ik ga het ook zeker testen...
Maar mijn gevoel zegt  dat het niet zo is, klinkt raar misschien hoor maar ja zo voel ik het gewoon.
Ik wil gewoon zo graag zwanger worden en dat alles gezond is, maar ik ben gewoon een beetje ongeduldig en bang. Stom he, ben nog eigenlijk helemaal niet zo lang bezig (als ik naar de andere mensen kijk dan) maar wil gewoon zo graag. Je gaat de raarste dingen denken en dat is ook niet goed maar toch. In je onderbewustzijn ben je er toch mee bezig.
En hoe lang ben jij al bezig als ik mag vragen?

Groetjes Hummeltje1