vraagje!!!

A

Anoniem

Guest
Hoihoi!

Ik ben nog niet zo heel lang gestopt met de pil, in november. Uiteraard toen mijn ongi gekregen en daarna ongi gekregen na 33 dgn. Toen had ik een week voor die tijd al ongiklachten, word dan altijd nerveus en prikkelbaar. Paar dagen licht bruinverlies maar mijn  ongi zette maar niet door. Toen heb ik nog getest maar die middag nadat ik had  getest  werd ik ongi!  

Zit nu op dag 27. Weet niet eens helemaal zeker of ik mijn vruchtbare dagen al heb gehad . Heb mijn slijm goed in de gaten gehouden maar had niet als vorige maand mijn duidelijke vruchtbare periode. Vorig weekend ongigevoel, zou het kunnen dat ik toen mijn eisprong heb gehad? Volgens babybrabbel zou ik 18-1 mijn eisprong hebben. Afgelopen donderdag heel licht rozig slijmverlies.  Gisteren en eergisteren  gespannen borsten en last van mijn buik (onrustig, opgeblazen gevoel en borrelende darmen). Vanochtend had ik weer gespannen, grotere  borsten. Het gekke is dat dit iedere keer in de loop van de dag weer wegtrekt. Heidike heeft voor mij gependeld en daar kwam uit dat ik op dit moment zwanger zou zijn!!!! Maar....voel me helemaal niet zwanger. Wat denken jullie, kun je er ook zoooo veel mee bezig zijn dat je je eigen cyclus aan het uitstellen bent? Kun je je eisprong ook veel later in de maand krijgen? Help me want volgens mij ben ik mezelf gewoon gek aan het maken en wil ik het allemaal veel te graag!

Liefs Eva

Hallo Eva,

Bij een eisprong kun je inderdaad bloed verlies hebben gehad , tel bij de 18 viertien dagen er op en dan zou je als jullie hebben geklusd je nod hebben

succes met wachten.

nanda

Hihi, ja we hebben goed ons best gedaan.... Na mijn ongi om de dag geklust dus dat zou in principe goed moeten zitten, toch? Vind het alleen zo gek dat mijn borsten van die rare tekenen geven. Normaal heb ik de nacht voor dat ik mijn ongi krijg gespannen en grotere borsten. Nu dus al een paar keer gehad. Stomme vraag  misschien maar kan door de eisprong je borsten ook wat gespannen aanvoelen en groter zijn??

Liefs Eva

hallo Eva,

ja , hebt heb nl 4 belangrijke hormonen in je lichaam en die zorgen ervoor dat je eitje gaat springen en houden ons erg voor de gek.

borsten worden over het algemeen groter/zwaarder gevoeliger na de eisprong.
sommige vrouwen voelen hun eisprong de ene maand linkd en de andere maand rechts onder in de buik.

let er maar eens op.

rond je eisprong ben je natter van ondere en heb je als het goed is meer zin.

groetjes Nanda  

Nou, dat slijmverlies is me niet zo heel erg opgevallen maar meer zin.....
Het valt mijn vriend zelfs op dat ik heel veel zin heb (en nee, niet omdat ik weet dat het voor een goed doel is).  Heb sowieso meer zin nu ik gestopt ben met de pil. Dus meer zin, ja dat kan wel kloppen! Vorige maand viel het slijmverlies me meer op, toen was het ook idd veel natter. Pff...wat zit een vrouwenlichaam soms toch ingewikkeld in elkaar he?

Liefs Eva

helemaal mee eens, snap er meerdere keren per maand geen baal van.

Ik ben 13 jaar geleden aan de pil gegaan en weet nu nier meer hou ik toen ongi werd heel erg balen.

Ik wilde gewoon niet zwanger worden toen en had wel een vriend nu mijn man

Maar dan het zolang zou gaan duren bij mij , nooit gedacht.
zit nu in ronde 19
nanda

Pfff...jemig zeg, ronde 19!!! Hoe hou je het vol meis?! Aha dan, kom ik aan met m'n ronde 2.... Heb misschien niet goed alle berichten hier bijgehouden maar ben je hier nooit mee naar de huisarts geweest dan? Pfff....ik maak mezelf na 2 rondes al gek!

Liefs Eva

Ik ben bij de HA geweest in oktober 2005, maar was toen na 2 weken zwanger maar na 5 weken 4 november 2005  dagen ging het mis snikkkkk snikkkk snikkk

En nu moesten we van de huisarts weer 6 maanden geduld hebben voor verder onderzoek wordt uitgevoerd.

dat is nu nog 3 a 4 maanden( ligt eraan of ze probeer maaanden bedoelt of kalender maanden)

nanda1977

ben net weer ongesteld geworden vandaag na een cyclus van 50 dagen baall

Terug
Bovenaan