vraagje...

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden,

Ik heb al sinds een paar dagen een zeurende pijn links onderin mijn buik, af en toe voelt het echt als steken en soms is het weereven weg.Ik ken dit niet...misschien iemand die dit herkent of er misschien iets over weet?
ik heb wel bijna mijn nod dag 9 maart namlijk, misschien  zwanger?????
elvira  

hallo,

ik ken het gevoel en ik heb 10 maart mijn nod dag!!ik weet ook niet wat het is de ee zegt misschien het innestellen!!ik probeer maar niet te veel te hopen!!
maar heb ook al een paar keer dikke witte afscheiding ( sorry)gehad vandaag!!
dus toch denk ik er stiekem wel aan maar we zullen zien!!

hou me op de hoogte

liefs petra

Hoi meiden,

Ik herken het gevoel en twee weken later werd ik ongi, misschien een late eisprong geweest?
Maar ik hoop natuurlijk dat het een positieve test wordt voor jullie,

Liefs Lieselot

Hoi meiden,

Ik weet het ook niet wat het is. ik heb niet echt last van witte afscheiding wel van vaker naar de wc gaan..en mijn eisprong kan niet later zijn geweest want ik heb hem heel duidelijk gezien omdat ik deze maand met ovulatie testen heb gewerkt.Ik weet het ook niet we wachten maar weer af succes iedereen met .....wachten

liefs elvira

Hoi Elvira!

Toen ik zwanger was van de eerste had ik ook heel veel last van steken links onderin mijn buik. Ik ben er zelfs voor bij de huisartsenpost geweest omdat ik bang was voor een buitenbaarmoederlijke (ik had ook een bloeding erbij).

De ha vertelde mij toen dat dit heel vaak voorkomt en dat het pijn aan je eierstok is. Dit schijnt te komen door de hormonen waardoor de eierstok waar de sprong is geweest wat opzwelt en zeer gaat doen.

Ik hoop voor je dat het een inderdaad  goed (voor)teken is! Nog een paar daagjes in spanning!

Succes!

groetjes
Sylvia

Hoi Sylvia,

Bedankt voor je reactie! En ik hoop ook dat het een voorteken is maar ik probeer nergens van uit te gaan.. nog 4 dagen...

liefs elvira

Terug
Bovenaan