vraagje??

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal.

ik ben 2 februari ongesteld geweest en 14 februari ook, sommige zeiden dat dit ook een innestelling kon zijn.
dus ik moest of 28 februari ongesteld worden en anders 14 maart heb dus de laatste aan gehouden. .
en dat is vandaag, tot nu toe nog niks te bekennen.of ik ben ver over tijd of ik wordt het nog.
hopelijk niet natuurlijk
ik heb wel als ik op me buik lig dat het net is of er een steen in zit, wie herkent dit. dit heb ik nou ongeveer 3 weken.
en dan had ik nog een vraagje. ik weet van me moeder dat zij foluimzuur slikte, wanneer moet je hier mee beginnen en waar kun je dat halen.
hopelijk reageert er iemand.
liefs en  missknuffeltje

hoi missknuffeltje,

ik herken jouw symptomen ook wel een beetje. ik ben 14 februari ook ongesteld geweest en moet dus vandaag ook weer ongi worden. tot nu toe zijn er nog geen sporen van de rode duiveltjes. maar ja, ik juich ook weer niet te vroeg. ik heb al 2 weken dat ik als ik op mijn buik slaap een blok in mijn buik voel. ook heb ik behoorlijk last van mijn borsten. ik weet niet of jij dat ook hebt. dit weekend ga ik een test doen om te kijken of ik zwanger ben.
ik ben ook al foliumzuur aan het slikken. dit kan je halen bij de drogist en slik je 4 weken voor de zwangerschap en 8 weken tijdens de zwangerschap. Natuurlijk kan je het ook langer slikken   want het is alleen maar goed voor de baby.
hou je me op de hoogte van je situatie. ik zal jou ook op de hoogte houden.

groetjes westie

hoi westie

ik ga proberen om einde van de maand te testen, als ik voor die tijd nog niet ongesteld ben geworden.
hopen van niet, ik word ook gek van me vriend, die wil het zo graag.
ik heb geen last van me borsten, maar ook gene ongi gevoel.
en ben normaal altijd op tijd.
wel heb ik dat ik ontzettende honger heb, lekkere dingen.
zoals vandaag had ik zin in een toetje had ik niet in huis.
ben ik voor een toetje naar de winkel gegaan. hoe gek
we zien het wel.
ik heb wel een opgeblazen gevoel, alsof ik een buik heb van hier naar tokio.
ik hou je op de hoogte.
liefs en  missknuffeltje

hoi missknuffeltje,
Jouw klachten lijken echt wel op zwangerschapskwaaltjes!! Ik wil je natuurlijk niet al te blij maken, maar ja. Mijn huisarts adviseerde mij om met foliumzuur te beginnen op het moment dat we zijn begonnen met zwanger worden, dus in feite heb ik de pil verruilt voor het foliumzuur. Zo ben je altijd op tijd. En het kan geen kwaad dus waarom niet. Tevens ben ik sinds deze maand begonnen met tarwekiemoliecapsules, dit moet zwangerschapbevorderend zijn. Ach ja baat het niet dan schaad het niet den k ik dan maar. Ik wens je veel succes en hoop voor je dat het raak is.
Groetjes cinber

Terug
Bovenaan