vraagje...

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Ik had even een vraagje. 2,5 week geleden ben ik gestopt met de pil. Dit is dus mijn eerste pilloze maand. Nou heb ik ergens op internet gelezen dat je de eerste maand moeilijker zwanger kan worden, omdat de pil nog een beetje in je lichaam doorwerkt.
Weet iemand of dit waar is??
Had de laatste dagen ook last van lage buikpijn en lage rugpijn. Ik neem aan dat dat ook komt omdat ik net met de pil gestopt ben.

Liefs
von

Hoi Von

Bij iedereen is dat erg verschillend, Je hoort ook vaak hoe lang je de pil hebt geslikt hoe langer het duurt, Toen ik voor het eerste stopte duurde het twee jaar voordat ik zwanger was, ook wat onderzoeken gehad maar alles was goed! Ik was er misschien te veel mee bezig!Toen er een aan tal dingen gebeurde zoals oma over leden en drukte op mijn werk, was ik opeens zwanger had het toen niet verwacht! Nu ben ik gestopt met de pil nu voor de tweede maand, en ben ook nog niet zwanger. En een Nichtje van mij was binnen twee maanden zwanger dus dat wilt echt niks zeggen!van haar eerste kindje en nu van haar tweede kindje ook maar twee maanden, Ik wens je heel veel sterkte toe met zwanger worden!
Groetjes Nancy

hoi,
het wil idd. niks zeggen, want ik was 5 jaar aan de pil en dacht toen ik stopte gaat vast maanden duren voor ik zwanger ben en wist ook mijn cyclus niet. maar ik bleek meteen na pil stop microginon 30 zwanger te zijn en mijn zoontje is 1 aug. 2004 geboren en dus al bijna weer 2. het kan dus zeker meteen raak zijn, we zijn nu gestopt met de pil voor de 2e en dit is nu onze 2e ronde en ben nu 5 dagen overtijd, maar testen zijn negatief, dus kan best zijn dat ik nu wel gewoon ongi word en dus niet na pil stop meteen zwanger ben, het ligt gewoon aan je lichaam hoe snel die alle hormonen verwijdert uit je lichaam, ik wens je heel veel suc6!!!
liefs mamaloes

Zoals de meiden hierboven al zeggen verschilt dit per persoon.
Twee collega's van mij waren meteen na het stoppen van de pil in ronde 1 zwanger.
Het kan dus wel.
Maar voor hetzelfde geld dus ook niet en duurt het juist langer dan 28 dagen voor je weer ongesteld bent.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan