Vraagje!?

A

Anoniem

Guest

Hallo Allemaal
Ik heb ff een vraagje,
Ik (we) zijn begin mei gestopt met de pil, waarna ik binnen 2 dagen hevig ongesteld wordt zo'n 4 dagen lang. Dit keer was het echt heel anders
2 dagen heel klein beetje bruin verlies, maar geen echt vers bloed. Zoals normaal mijn ongesteldheid is. Het kan geen ontpillen zijn want ik ben gewoon gestopt in mijn stopweek. En mijn lichaam kan niet weten dat ik na 7 dagen geen pil meer neem! Die hangt lekker in de boom!!!
Ook heb ik zere/gevoelerige borsten. En gerommel in mijn onderbuik, niet van kramp of zo maar gewoon een raar gevoel. Zo moei savonds, en soms smiddags al een tukkie doen. En soms een heel misselijk gevoel.
Kent iemand dit, ik weet t niet meer...
En ik weet ook niet precies wanneer ik ongi moet worden, want ik ben begin van de maand gestopt, dus t zou volgende week moeten zijn.
Ik hoop dat iemand me info kan geven, please
groetjes dieneke

oh ja ook nog,
ik moet zo vaak plassen!
dit was het echt
groetjes

Hoi nou ik hoop dat het gelijk raak is bij jou. Ik heb ook hele zere borsten en dikke voeten en in de ochtend misselijk dus ik denk dat het bij mij ook raak is.

'Groetjes

hoi,
Ik hoop voor jou dat het raak is!
Ik denk bij mij niet, ik heb nog al een raar lichaam
Ik heb ziekte van crohn, en een stoma en geen dikke darm
meer.
Met crohn ben je vaak lang bezig om zwanger te worden,
Maar ja wie weet..
Donderdag zou ik ongesteld moeten worden,
groeten
dieneke

Hallo,

Hmm, lijkt best wel op dat je zwanger zou kunnen zijn, ja je lichaam kan je ook erg voor de gek houden zeg maar!!! Heb je al een test gedaan??? Dan weet je het zeker!!! Wel smorgens doen met je ochtend urine, want dan is het zwangershapshormoon het hoogst!!! Nou succes en ik duim dat het zomaar raak is voor je!!!

Liefs Sandy

Hoi
Ik weet het nog niet, heb nog geen test in huis, of gedaan
maar ik denk dat het ook nog veel te vroeg is.
Als ik half juni nog niet ongesteld ben dan ga ik maar
een testje halen.
Maar ik hoop het net als alle andere dat de duivels
weg blijven.
groetjes

Terug
Bovenaan