vraagje

A

Anoniem

Guest
hallo,

zal me even voorstellen,ben   23 jaar en we zijn nu vanaf   febr bezig!
eigenlijk vanaf febr heb ik meteen een regelmatige menstruatie gehad van 28 dagen!
maar nu moets ik afgelopen woensdag ongesteld worden maar dat ben ik niet geworden en heb ik helemaal geen tekens om ongetsled te worden!nu heb ik daar straks een test gedaan maar daar kwam niks uit negatief dus!
zou het kunne dat je dat pas naar een week ofoz ziet op de test?of zal ik gewoon nie zwanger zijn?? xx liefs winnie

Hoi Winnie,

Nee dat kun je nog niet gelijk zien. Ik geloof dat je het na 2 weken kan testen. Nog even geduld dus. wel spannend. Wij zijn nu ook net begonnen. Het is elke maand weer spannend. Ik zal voor je duimen.<<BR>
Groetjes Marian

Is verschillend, de een ziet het snel, de ander niet. Het verschilt ook per test.
Hoor hier veel over de clear blue en sensitest.
Doe het om de week als je idd zo regelmatig bent en anders als je na een paar weken nog niks op een test ziet, ga dan naar de huisarts

hallo,

oke dan zal ik nog even moeten afwachten!
hoe lang zijn julllie al bezig?
en hebben jullie ook heel erg dat je je eisprong voelt??
ik wacht nog tot volgende week en anders en dan nog niks is doe ik een test hou jullie wel op de hoogte!bedankt!
xx winnie

Hai Winnie.

Meestal kan je na n week overtijd met de meeste testen wel zien of je zwanger bent of niet, was bij mij altijd wel t geval en ik heb 2 mooie meiden, maar ja iedereen is anders.
Iedere x als ik mn eisprong heb voel ik krampen in mn onderbuik, dat is alleen maar gunstig natuurlijk. Hopen dat je ongi uitblijft en dat je gewoon zwanger bent en anders kop op en blijven proberen.

Groetjes Simone

Hoi,
Mijn ervaring is dat ik al op de nod dag, met een gewone apotheek-eigen merk test positief kon testen, en ook met een etos test. Ik denk dat het gewoon verschilt per persoon, en dat het niet altijd aan de test ligt hoor.
Bij mij waren het meteen hele duidelijke strepen..
Gewoon nog een keer doen, maar dan wat later..
Succes!
Groet van R

Terug
Bovenaan