VRAAGJE

A

Anoniem

Guest
ik heb een vraag mijn ongi is zondag ik heb nu net getest maar een heel licht streep je je kunt hem bijna niet zien heb ik te vroeg getest of wil ik gewoon een streepje zien hahahahahahahahhah maar is echt supper licht kan hem haast niet zien wat nu gewoon nog ff wachten na zondag veel liefs blontje

Gewoon even lekker onzeker zijn, meid! Het hoort erbij...

Een streep, is een streep! Ook een lichte! Maar ik snap de onzekerheid best wel. Ik heb drie dagen voor mijn NOD getest. Zoooo licht, ik moest m draaien bij het daglicht en dan zag je 'm heeeel licht. 1,5 dag later was 'ie licht en een dag later heel duidelijk. Ik had die dagen nodig om het tot me door te alten dringen en daarna heb ik nog 3 testen moeten doen voordat ik er echt op durfde te vertrouwen!!!

Morgen lekker weer testen en ik hoop voor je dat het streepje er niet vandoor is!

JA IK HEB DE TESTEN VAN DE ETOS KUN JE DOOR HEEN KIJKEN
MAAR IK BEN OOK BANG DAT MIJN URINI NIET GENOEG WAS KAN OOK WEER ZIJN MAAR HIJ IS ZO SUPPER LICHT ALS IK HEM ZO NEER LECH ZIE JE HET HELLEMAAL NIET MOET HEM ECHT IN HET LICHT HOUDEN MAAR DIE STREEPJE ZIJN OOK NIET VOOR GEDRUKT OFNIE DAT ZE ZO DRA JE ZWANGERBEND DAT ZE OP LICHTEN LIEFS BLONDJE

Hoi Blondje,
Moeilijk he dat wachten? Maar goed het zal denk ik toch even moeten.
Maar idd een streep is een streep. Alleen voor de zekerheid kun je beter pas weer
gaan testen na zondag. Dan is het pas echt betrouwbaar.
Nou ik ga ook voor jou duimen!!
Liefs melanie

Terug
Bovenaan