vraagje

A

Anoniem

Guest
hoi,
Heeft iemand ervaring? Ik ben al een week over mijn nod, geen tekenen van rode duivels te bekennen, maar ook geen tekenen dat ik zwanger zou kunnen zijn.
Nu het ik wel veel doorzichtig/witte afscheiding en dit heel de dag.
Zou ik zwanger kunnen zijn? Ik durf niet te testen.
groetjes monique

hoi hoi ja dat zou kunen hoor dat je zwanger ben maar je hoeft niet altyd zwangerschap tekens te heben dat had ik oook niet bij me dochter en naar 14 daagen over tyd dacht ik even testen en ja hoor was zwanger dus zou toch voor de zeeker heid even testen liefs van jolanda laat je het even weeten

Ik had mijn NOD 17 juli. Ook geen zwangerschapstekens maar ben wel ZWANGER!! Gisteren getest en vanochtend, beide uitslagen positief! Ik zou als ik jou was gewoon testen. Dan weet je het zeker...Succes! Ik duim voor je!

groeten Tina

eng, he om te testen?! maar dat is de enige manier om erachter te komen. of heel veel geduld hebben. maar dat is misschien nog wel moeilijker.
en mocht het toch een teleurstelling zijn, dan kom je op dit forum maar even een traantje plengen.
groetjes en succes
greet

Hoi,
Leuk die reacties. Ik heb toch maar getest en de uitslag was niet zwanger.
NU maar hopen op de rode duivels zodat we de volgende ronde in kunnen.
Ben benieuwd hoelang dit kan duren.
Je leest hier dat het wel een paar maanden kan duren dus afwachten maar.
groetjes monique

Hallo mirthe

Jammer voor je maar als je nog geen rode duivels ziet kan het ook zijn dat je nog niet genoeg zwangerschapshormoon hebt in je bloed.
Afwachten he..

Duim Duim

x
ssuss

Terug
Bovenaan