vraagje

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

ppff wat is het toch weer heerlijk warm he ggrrr
hier op kantoor is het al 32 graden en geen airco en en ook geen arko kan geen raam opzetten die gaan niet open ggrr

thuis heerlijk airco maar hierzo jammer niet

maar me vraag
zoals jullie weten ben ik gestopt deze maand met de pil
normaal werd ik dan de afgelopen zaterdag de 15e ongi maar deze kwam nu de 16e komt dat door het weer ofzo
vanaf wanneer gaan we er daan voor zal ik maar zeggen moet ik uitgaan van de 15 of de 16e

groetjes en veel plezier

Hé haalo,

Pfffffffffff.... das wel warm ja zonder airco!!!
Sterkte ermee!!!

Ja ze zeggen dat je ongeveer 14 dgn na je menstruatie kunt gaan klussen want dan komt er weer een eitje vrij heel makkelijk gezegd dan!!! Maar goed dat is een gokje natuurlijk\!!!
Wens je alvast veel klus plezier!!!
En succes ermee hé!!!

Liefs Sandy

ik zou uitgaan van de 16-de.
succes er dan maar weer mee in de warmte. ik zit op dit moment lekker in mijn bikini thuis te werken. nou ja, werken. dit forum is niet bepaald werken...
groetjs
greet

dank jullie wel voor de tip

ja inderdaad  vies warm maar ja ga lekker vroeg weer weg

heerlijk in de tuin werken zou ik ook wel willen hoor voor me baas

nee, helaas. ik zit niet in de tuin. ik zit gewoon binnen, maar daar is het ook zo warm, dat ik maar in mijn bikini ben gaan zitten. Ik moet een of andere notitie schrijven en kan me moeilijk concentreren; warmte, maandag positieve test, moeilijk onderwerp... vandaar dat ik steeds op het forum zit.

groetjs
greet

Hier een vraagje voor greet,

Ik ben benieuwd naar jouwn verhaal, als ik het goed begrijp maandag een positieve test JE BENT DUZZ ZWANGER!?
vertel vertel..

Groetjes een nieuwsgierige ssuss

nou suss,
wij hebben een zoontje van bijna 11 maanden. we wilden altijd al meer kinderen en liefst, als het kan, snel achter elkaar. wij komen beide uit een gezin met 4 kinderen die allemaal dicht op elkaar zitten en wij zien daar voor de kidneren wel de voordelen van. voor de ouders is het wel wat drukker, maar ja.

maar omdat ik bij de eerste bekkenklachten had en na de bevalling lang moe bleef, wilde ik er nog niet direct aan. maar sinds april/ mei begon het weer te kriebelen. omdat ik de eerste keer (uiteindelijk) snel zwanger werd, durfden we het in april en mei nog niet aan, omdat ik dan rond de kerst/ jan. zou zijn uitgerekend en we daar echt ongelofelijk veel verjaardagen en feestdagen hebben. misschien wat arrogant om zo te denken, maar toch...

in juni kreeg ik er ook echt weer zin in. we zijn op vakantie geweest, lekker relaxed, niet aan zwanger worden gedacht, maar natuurlijk zit het altijd een beetje in je hoofd. vorige week kreeg ik al een vermoeden, zondag voelde mijn man weer dat mijn huid heel zacht werd. dat is bij mij het kenmerk van dat ik zwanger ben, haha.
maandag getest en hardstikke blauwe streepjes. voor de zwangerschap van mijn zoontje zat er nog een, maar die eindigde in een miskraam. zodoende is dit mijn derde zwangerschap en krijg er inmiddels een beejte ervaring in. ik ben dan nu ook wel blij, maar ook realistisch; het kan nog misgaan; het is nog zo pril.

en verder wens ik iedereen net zoveel mazzel als wij hebben gehad.

groejts
greet

hoi greet!

Nou gefeliciteerd dan (ookal is het zo pril)

Wanneer was jouwn nod dan? ook maandag?

Ik ken dat wel dat je rekening gaat houden met wanneer je uitgeteld bent want mijn vriend wou eigenlijk wachten want hij wou een zomerkindje maar we zijn toch al deze maand begonnen ik kon niet meer een paar maand wachten errug he..
Ik zit in ronde 1 a.s dinsdag mijn nod dus afwachten en anders naar ronde 2..

Groetjes ssuss  

Terug
Bovenaan