Vraagje...

A

Anoniem

Guest
Ik heb zonet een test gedaan en kreeg een redelijk vaag streepje maar was toch wel duidelijk aanwezig... mag ik dus veronderstellen dat ik zwanger ben?

Nu zou ik eventjes willen vragen wat ik nu moet doen... Zosnel mogelijk naar huisarts?

Ik kan het nog altijd niet geloven!

een streep is een streep, hoe klein en voorzichtig ook!!!
Dus een voorzichtig gefeliciteerd is wel op zn plaats...
Waarom doe je niet nog een test, desnoods morgen?

Allereerst heel erg gefeliciteerd. Geniet ervan.

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik het ook na 6 weken de huisarts verteld. Die vertelde mij dat ik gewoon een afspraak moest maken met de verloskundigenpraktijk. Ik had niet naar hem toe hoeven te komen, maar direct naar de verloskundige kunnen gaan. De verloskundige en de huisarts communiceren met elkaar en dat je zwanger bent wordt doorgegeven. Zelf zou ik bij de 2e niet eens meer de huisarts informeren, want ik was een beetje ontgoochelt door de matte reactie. Achteraf logisch, want hij heeft dagelijks zwangere vrouwen over de vloer en voor hem is het dus niet zo fantastisch als je eigen gevoel.

Je moet maar zien wat je doet. Succes.
Groetjes, Jessica

Ik heb net met de HA gebeld. Heb vanavond nog een afspraak.
Kan ik ook meteen even informeren naar een goede gyneacoloog in de buurt want ken er hier nl geen.

Ik ben ontzettend gelukkig maar voel me ook heel erg raar.

Hee   Meid!

Hartstikke gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Super lijkt me dat!hoop dat ik t ook binnenkort mag vertellen hoe dat dat voelt!!
maar veel succes bij ha en waarom al gynaecoloog?
xx zuus

Nou ook van mij een voorzichtige felicitatie!!
Bij mijn vorige zwangerschap testte ik op dag 28 , uitsalg was een heel fijn vaag streepje haast niet te zien.
2 dgn later hebben we opnieuw getest en die was toch echt wel duidelijk!!!!
Ik heb nu de les om pas op dag 30 te testen....nu niet meteen morgen weer testen maar zondag of maandag pas...anders koop je er nog 1.... haha

Hou je ons op de hoogte?

Terug
Bovenaan