vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Eerst wil ik iedereen die zwanger is van harte feliciteren,
ieder die zit te wachten tot de NOD dat het gelukt is om zwanger te zijn.

Ik heb me zelf wel vergist in de dagen dat ik het moet worden, had op de lijst gezet 18 maar dat was me laatste dag in juli.

Ik moet nog 5 dagen wachten tot me nod dag.

Nu wil ik even weten ik heb eigenlijk niet veel last van iets, alleen last van me buik al een week   en de enen dag moe en de andere dag niet.

Kan kan niet echt zeggen of ik slijm bij mij vindt ik gebruik altijd doekjes, wel zijn die soms een beetjes vies.

Is er wel een mogelijkheid dat ik wel zwanger kan wezen.

Ik wil het zoooo graag net als iedereen hier.

Liefs Kattie

hoi kattie
ik geloof dat je niet altijd wat hoeft te voelen
kijk es bij een ander topic van sweety of vraag het haar via een topic
zij is zwanger 7 weken alweer las ik
en ik meen mij te kunnen herrinneren dat zij buiten een beetje krampjes geen last had...
wens je de laatste dagen heel veel succes he
liefs tamaar

Hoi Tamaar,

bedankt voor je berichtje ik zal eens kijken op haar topic.

Ik hou de moed er nog even in, nog een paar dagen wat duurd dat lang zeg.

Ben het weekend tot volop bezig dus dat brengt me gedachten even van dit af.

Liefs Kattie

hihihihih hier ben ik allllllllllllll lol...
vraag het is aan tante sweety hahahaha

sorry hoor, ben een beetje blij...hoe kan ik je helpen meid??

Hoi Sweety,

ik wou even weten wat jij voelde want ik heb bijna nergens last van alleen last van een beetje buikpijn al een week.
Wel heb ik vanmorgen gemerkt dat  als ik een per paalde geur (beetje vies) kok neiging heb, ik wou de vaatwasser in ruimen maar daar ben ik maar even mee gestopt ik kon niet stoppen met kokken.

Wat voelde jij?

En hoe gaat het nu met je voel je iets ben je misselijk, voel je dat er iets in je aan het groeien is?

Veel plezier met je zwangerschap.  

Liefs Kattie

hee kattie

ik heb nergens, nada, noppes niks last hihihih een van de weinige die gelukkig dat hebben he...Ik heb alleen de eerste weken echt heel veel last gehad van krampen, omdat mijn darmen in de verdrukking zaten omdat mijn baarmoeder aan het groeien is..nu gelukkig stukken minder. Verder niks! En gewoon zwanger hoor!! Tja, je lichaam kan je goed voor de gek houden hoor! Wanneer is je NOD??? eigenlijk kun je niet meer doen dan afwachten helaas....duurt altijd lang he...owja, had wel wat last van pijnlijke tepels...nu nog wel, niet heel erg maar wel voelbaar..
ik kan je verder niks zinnigers zeggen helaas! afwachten dus...zal voor je duimen dat je zwanger bent hoor!

liefs sweety (7w1d zw)

Hoi Kattie,
ik ben tessa en inmiddels "al" 6 weken zwanger. ik heb ook van weinig dingen last ben niet misselijk of zo. heb alleen af en toe wat krampjes in mijn buik en gevoelige borsten. verder ben ik wel erg lui en moe.
hopelijk heb je eer wat aan. succes met wachten.

Hallo dames,

mijn nod is maandag.

Normaal moet ik nu wel verschijnselen hebben dat ik het ga worden maar daar is nu nog geen spraken van.
Krijg meestal last van me blaas lijkt op blaas ontstekking of ik ga stop eigenlijk maar dan moet ik ineens schoon maken.

Nu op het moment heb ik helemaal niks alleen dat me buik gewoon raar aan voelt, kan het niet echt omschrijven.

Wacht het wel af ietst anders kan ik toch niet doen, wel bedankt voor jullie reactie, hier heb ik wel wat aan, en de steun doet me helemaal goed.
Mijn vriend weet niet goed wat hij moet doen of zeggen, hij steun me wel maar ook hij is onzeker.

Liefs Kattie

Terug
Bovenaan