Vraagje

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum. Nu heb ik een vraagje.

Ik slik op het moment nog steeds de pil, maar mijn vriend en ik zijn
wel van plan binnenkort te stoppen om te proberen om zwanger te worden.

Nu mijn vraag: ik heb sinds een dag of 2 last van een soort menstruatiepijn en
harde buik terwijl ik  pas over 2 weken mijn laatste pil van de strip moet slikken. Nu heb ik me laten pendelen met de vraag wanneer ik eventueel zwanger zou worden en het antwoord was dat ik dat nu al ben.

Wat denken jullie hiervan?

Liefs,
Nana

wat doen ze precies met pendelen???
Heb ik nog nooit van gehoord (sorry)

Je moet dan via email de naam en geboortedatum van jezelf en je partner
doorgeven en dan kunnen bepaalde mensen zien met behulp van een pendel
wanneer je evt. zwanger wordt en wat het geslacht is.
Maar ik weet eigenlijk niet hoe betrouwbaar dit is

Heeft iemand hier ervaring mee? Is het pendelen wel eens bij iemand uitgekomen?

Nana

Hoi Nana,

ik hoop natuurlijk van harte dat je zwanger bent, maar ik zou maar niet te veel van dat pendelen aantrekken...
het is erg leuk, maar wel onzin als je het mij vraagt.
en iedereen kan het, dus trap er ook niet in als je er geld voor moet betalen ofzo..
ik pendel zelf ook wel eens en ook mijn pendel zegt dat ik nu zwanger ben... heb vanmorgen een test gedaan, maar die was mooi negatief..
er zijn meerdere mensen die voor mij gependeld hebben en je wilt niet weten hoeveel verschillende uitslagen daaruit kwamen..
de een zei dat ik een tweeling zou krijgen, de ander dat ik nu zwanger ben van een meisje, weer een ander zegt sept. van een jongen en weer een ander zegt pas januari 2007... als je maar genoeg verschillende uitslagen hebt, klopt er altijd wel 1!!

het pendelen gaat als volgt, je neemt een ring en knoopt daar een heel dun touwtje aan ( garen, of een haar ) dan vraag je de pendel wat hij doet als het antwoord ja is ( bij mij gaat hij dan van boven naar beneden ) dan vraag je wat de pendel doet als het antwoord nee is ( bij mij gaat hij dan van links naar rechts ) en vervolgens ga je vragen stellen en kijk je wat hij doet..
als je vragen over iemand anders wil stellen moet je de naam van diegene ( meisjesnaam ) op een papier schrijven met de geboortedatum erbij en de pendel boven het blad houden..
probeer het maar eens, het is best leuk en ongelofelijk natuurlijk...

Nou succes en wie weet klopt het pendelen toch en ben je gewoon lekker zwanger...

groetjes van mij

Hoi Faytje,

Bedankt voor je duidelijke uitleg.
Ik geloof er zelf inderdaad ook niet echt in hoor.

Het rare is alleen wel dat ik (terwijl ik nog steeds gewoon de pil slik) toch last van m'n buik heb (onderin aan 2 kanten en hij is hard) en dat ik sinds vandaag ook erg misselijk ben. Maar het kan natuurlijk ook gewoon dat er een griepje aan zit te komen.

Ik heb ook geen idee vanaf hoe vroeg je bijvoorbeeld bandenpijn kunt gaan voelen. Weet iemand dat misschien?

Alvast bedankt weer

Liefs,

Nana

Terug
Bovenaan