vraagje !?

A

Anoniem

Guest
ik had vorige week een mailtje geplaatst. over vergeten pil in derde week. korte samenvatting: di en wo de pil niet gehad. en heb ze donderdag alle drie ingenomen.

mijn vraag was of ik dan zwanger kan zijn/ worden.

er heeft een iemand op gereageerd. graag zou ik van meer van jullie willen weten over evt ervaringen of ideeen hierover.

en wanneer zou ik evt een test kunnen doen.

ben namelijk wel ongi geweest hierna. kwam wel wat later als normaal.

ik hoop op jullie reactie!
en jullie nog veel klus plezier gewenst. dus maar snel zwanger worden...

xx dag droomertje

nog ff een vraagje : wanneer zou je zwangerschapverschijnselenen kunnen voelen?

heb namelijk wat een raar gevoel onder in mijn buik

xx droomertje

Hoi!

Ik heb in het verleden vaker de pil vergeten.2 tegelijk ingenomen ed,maar als je daarna gewoon ongesteld bent geweest lijkt het me sterk dat je dan toch zwanger bent!
Allereerst moet je lichaam ook nog ontpillen,ik weet niet hoe lang je de pil al slikt?
Het kan natuurlijk altijd wel,maar ik zou er maar niet van uit gaan.
Ik zou wachten tot de volgend nod,en als dan je menstruatie uitblijft zou ik gaan testen..
Ik weet niet of je hier wat aan hebt??

Liefs,Swinnie

hoi hoi,
biuj ons is dat gevoel van , en nu gaan we er echt voor , onstaan door het vereten van de pil in de eerste week van mijn pilstrip, ik had de ha gebeld nav de bijsluiter en dacht werkelijk dat het raak was maar ben ook 2 dagen laer als normaal ongi geworden
daarna wel fijn gestopt met de pil want uit het vergeten bleek maar weer al te veel hoe zat ik die hormonen was en hoe graag wij n kindje wilden
nu zit ik in ronde 3 heb cyclussen gehad van eerst 28 dagen (pil)
daarna 31 en daarna 29 nu is het afwachten maar met n gemiddelde van 30 dagen hoop ik op 30 dagen en zga ik uit van een nod op 6 sept.
liefs tamaar

De kans dat je zwanger bent is nihil lijkt me. Als je al ongesteld bent geweest, en dit was gewoon een normale hoeveelheid, dan is er niets aan de hand. Je pil vergeten in de derde week is ook niet zo heel erg. Alleen de eerste en tweede  week luistert erg nauw. In het boekje van je pil kan je hierover meer informatie vinden. Mocht je het echt zeker willen weten dan kan je nu wel testen hoor. Je zit nu twee weken na je eventuele eisprong mocht die door het vergeten van de pil toch zijn opgewekt. Zwangerschapsverschijnselen hoef je niet snel te hebben maar zo rond een week of 3 tot 4 na je ovulatie (5 tot 6 weken zwangerschap) voelen de meeste vrouwen toch wel wat in hun buik of borsten.
Ingeborg

Terug
Bovenaan