vraagje !!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ik zit nu in ronde twee. mijn eerstre echte ongi kwam na 33 dagen. het is dus nu de vraag wanneer het nu gaat komen. hoop het natuurlijk niet. maar ik ga er wel van uit. al hoe vaak we ok geklust hebben. ik heb mijn ei berekend op een cyclus van 28 en 30 33 dagen.en zo rond deze dagen flink geklust. nou had ik vorige week wat last van doorzichtig slijm. maar twee dagen of zo... is dit nou dan een teken dat je het vruchtbaarst bent?? dan zou ik namelijk een cyclus van ong 28 dagen hebben. maar nu had ik afgelopen do.( cyclus van 33 dagen.) echt dikke draderige slijm.maar een keer ook.en niet weer.wat kan dit dan zijn. kan iemand mijn vraag beantwoorden.

alvast bedankt! en nu maar gewoon wachten op nod. verder allemaal veel succes met zwanger worden...

xx dd

hoi,
bij je eisprong komt inderdaad een beetje dikke draderige slijm vrij,dus ik denk voor jou dat het die donderdag je eisprong is geweest,maar dat zegt niks over je ongi hoor,ongeveer is je eisprong in je middelste traject(14 dagen) maar de een heeft een vroege eisprong en een ander een late,dus het wil niet zeggen dat je dan precies 14 dagen later ongi word,en wanneer je met de pil bent gestopt duurt het zo wie zo even voordat je regelmatig bent.wil je echt weten wanneer je ei de volgende maand komt dan moet je of ovulatietesten of gaan temperaturen maar dan iedere maand want het blijft een lichaam he en geen computer die er voor zorgt dat iedere maand op hetzelfde tijdstip je eitje komt. en dan nog is het hopen of het raak is.het valt niet mee he,we willen allemaal ons lijf begrijpen maar helaas,zelf ben ik bezig voor nr 4 en ik voel weer van alles hoor,hopelijk is het raak maar ervaring leert me ondertussen dat je lichaam je ook behoorlijk voor de gek kan houden helaas.heel veel succes en lekker doorgaan met klussen groetjes

hai,

heb je altijd met een eisprong dikke draderige slijm??Ik heb dat helemaal niet, ja alleen vlak voordat ik ongi word, verder niet.
Groetjes Noortje

hallo dames

een paar dagen voo mijn ei heb ik juist heel dun en waterig slijm. normaal is je baarmoeder afgesloten met cervixslijm. voor je eisprong word dit dunnen zodat de zaadjes erdoor kunnen.

over het algemeen is het dus ok als je slijm verliest, dan is het iig dun genoeg om zaadjes door te laten.

liefs esther

Terug
Bovenaan