vraagje????

A

Anoniem

Guest
    Hallo Allemaal,

wie kan mij helpen, ik vraag me namelijk af of je altijd maximaal 14 dagen na een eisprong ongie gaat worden of dat het ook  nog langer kan duren, korter wel namelijk dat weet ik maar langer???
Wie heeft hier een antwoord op.
 Alvast hartstikke dank je wel....

volgens mij is het tussen de 10 en 14 dagen na je eisprong, maar het kan best zijn dat er wel een bevruchting is geweest en in een vroeg stadium de ontwikkeling stopt. Dan komt de menstruatie iets later en denk jij dat jouw menstruatie later is gekomen.

Ik ben daarom gaan temperaturen, dan weet ik dat het ei is geweest en kunnen we beginnen met afwachten......

Succes

Hoi mama van MD,

Nou het probleem is dat ik nu 13 dagen ovutesten gebruik en nog steeds geen dubbele streep heb gehad,ja de 1e 2 dagen hele lichte streep dus ik dacht als ik toen al mijn eisprong heb gehad en max 14 dagen later ongie moest  worden dan had ik al ongie moeten wezen of ZWANGER maar dat zal wel niet.
Dus of ik heb mijn ei nog niet gehad of die rottige testen werken niet of hij moet nog komen maar dan dan is het wel erg laat want moet over 7 dagen ongie worden met een cyclus van 32 dagen wat ik de laatste 2x al had en daarvoor 5x  een cyclus van 28 dagen.
Zo das een verhaal he ik hoop dat je het een beetje snapt hihihi maar bedankt voor je antwoord.
                                                veel liefs

Terug
Bovenaan