Vraagje?????

A

Anoniem

Guest
hoi   ladies,
Heb een vraagje ........ We hebben gisteren geklust ,maar nu had ik na het klussen ontzettende pijn in mijn onderbuik..... Is dat een teken dat ik zwanger ben of niet... Het kan niet zijn dat het een teken is van mijn NOD of mijn ei, want das nog te vroeg (volgens mij). Ben nl net ongesteld geweest......
Ik heb echt ff een minuut of vijf flinke steken gehad... ook ben ik al een aantal weken misselijk en heb ik last van mijn rug en ontzettend moe....
Maar ben wel gewoon vorige week ongesteld geworden (wel anders dan anders...)
Help me , moet ik gaan testen of ff afwachten ....
Groetjes Ber

Was je ongesteldheid ook minder lang en minder erg dan?
Als je het niet vertrouwd dan zou ik als ik jou was gewoon even testen.
Dan heb je in ieder geval zekerheid.

Hoi Inka,
Ja mijn ongi was minder lang , normaal ben ik het maar 3 a 4 daagjes , de laatste paar keer was het zo dat ik het 3 dagen was en dan n1 dag niet en dan 1 dag wel en dan klaar. En nu was het zo dat ik het woensdagmiddag was en vrijdagoverdag al veel , veel minder was, en vrijdagavond helemaal niets meer...
Was heel anders heel vaag ook.... En continu misselijk en dan nu na het klussen die pijn ......Vaag , durf nog niet te testen ,want ik heb al heel vaak een nega test gehad ...
Groetjes en bedankt voor je reactie ..
Ber

hmm, lijkt erg op innestelingsbloeding!! En die pijn in je buik kun je krijgen doordat je baarmoeder als je zwanger bent harder samentrekt.
Zou dus echt gaan testen ook al ben je onzeker wie weet is het nu raak!!!
Ga heel hard duimen!!! Succes hoor!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy ,

Dank je wel voor je reactie ....Oooooooo dit wordt dan wel erg spannend, alleen nu heb ik dan nog wel een probleem: DE WINKELS ZIJN DICHT  snik snik ...Och jeetje ....
dan morgen maar een test gaan halen ..... Mijn vriend zegt zou je dat nu wel doen , die is heel erg bang dat het hem niet is geworden en dat ik dan weer zo teleurgesteld ben, hij zegt ik heb liever dat je w8 of je strakkies ongesteld wordt ......Spannend hoor , denk toch dat ik maar wel een test morgen ga halen.... dan hebben we in ieder geval zekerheid...
trouwens stel nou he dat ik zwanger ben, maar ik weet het niet en we vrijen kan dat dan kwaad voor dat kleine hummeltje in mijn buik? Ik bedoel kan je daardoor dan een miskraam krijgen....
thnx in ieder geval voor je antwoord .. grz Ber

Ik vind het toch wel een twijfel geval.
Ik heb ook erg last van steken en misselijk dus dat zou goed kunnen.
Heb je toch wel erg gebloed of was het echt maar een heel klein beetje?
Ik weet niet hoe veel je kan bloeden bij een innesteling want dat heb ik niet gehad, maar kan me voorstellen dat je niet meer af kan wachten.
Ik dacht dat ze bij de shell ook testen verkochten. Een vriendin van mij heeft er daar wel eens 1 gehaald ( mocht je echt niet meer kunnen wachten).
Volgens mij kan sex geen kwaat hoor. De vraag is alleen wel of je er nu dan zin in hebt . Ik zou er nu namelijk niet aan moeten denken

Meiden, sex tijdens de zwangerschap in welke fase dan ook kan echt geen kwaad!! Staat overal (internet, boeken) geschreven. Je moet er uiteraard wel zin in hebben natuurlijk!
Die pijn die je hebt kan ook veroorzaakt zijn door het klussen zelf. Volgens mij voel je niet meteen iets direct na de bevruchting, maar ja... ik weet het ook niet zeker. Testen geven idd zekerheid, maar je bent toch net ongi geweest? Of is dat alweer tijdje geleden?
Natuurlijk hoop ik voor je dat dit signalen van n beginnende zwangerschap zijn en dat je snel positief mag testen!

Groetjes Anoek

Hallo meiden ,
Thnx voor de reactie...Mmm Ik ben inderdaad dus net ongesteld geweest, woensdag 9 mei... En toen was is het de eerste   2 dagen ) woensdag en donderdag normaal en de laatste dag vrijdagochtend veel minder en vrijdag middag was het over ..
En ik heb altijd een regelmatig cyclus van 28 dagen
Maar heb ook zon last van mijn rug.
O ja wat ik nog wel wilde vertellen was dat we het voor mijn vorige ongi (dus in april) hebben we het `pcies`op het goede moment gedaan....
Laat maar zeggen...
Grz Ber

Terug
Bovenaan