Vraagje

A

Anoniem

Guest
Ik heb een lastig vraagje,

Mijn vriend en ik willen graag een kindje
Ik heb al ongeveer 3 jaar de pil maar heb hem maar ongeveer 1,5 jaar geslikt omdat ik er altijd zo last van had in me borsten.
Ik heb ook al 3 jaar een relatie met mijn vriend, je zou natuurlijk zeggen als jij 1,5 jaar geen pil slikt dan ben je toch wel een keer zwanger!
Maar mijn vriend mocht nooit van mij zijn erectie in mij laten komen.
Zal dat dan de reden zijn dat ik nog niet zwanger ben?
Nu willen we sinds een maand echt een kind en nu laten we het wel gebeuren.
Ik vraag me alleen af of dat de reden kan zijn dat ik dan nog niet zwanger ben geworden?
Ik hoop graag wat te horen.

Groetjes Mallory

Hey hallo,

leuk dat jullie zwanger willen worden, je gaat een aparte/bijzondere tijd tegemoed.

Wat ik wel eerst even kwijt wil is dat jullie manier van anticonceptie mij wel bevreemd

Je kan nl wel degelijk zwanger raken ookal ejaculeert je vriend niet in je.....in het voorvocht (wanneer hij alleen al opgewonden is komt dit al vrij) zitten nl ook al heel veel spermacellen.
Er zijn veiligere manieren ; pessarium, condoom, spiraaltje noem maar op.

Maar goed om dus op je vraag in te gaan.

Het is gewoonweg mazzel hebben dat het zaadje je ei op tijd vindt....

Om je kans te verhogen kun je: om de dag sex hebben (dan stimuleer je de zaadproductie optimaal en zit er bij de zaadlozing voldoende in)
Na de sex je benen optrekken of een kussen onder je billen plaatsen( zo help je de spermacellen een handje)

Het feit dat jullie aan deze vorm van onthouding hebben gedaan zal geen afbreuk doen aan je vruchtbaarheid.

Ik zou zeggen, maak je niet druk
Het duurt gemiddeld een half jaar tot een jaar voor een vrouw zwanger is....je kunt natuurlijk geluk of pech hebben dat je hier buiten valt....

Veel succes en vooral plezier

hoi mallory
dank je wel voor je reactie.
ja mijn zwangerschap was gepland,en die ging ook niet echt vlot,duurde iest van  7/8 maanden.maar het is leuk dat je er echt klaar voor bent.
ik wens jou en je vriend veel succes!!!!
groetjes yos

Terug
Bovenaan