Vraagje

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik heb een vraagje ik ben 19 mei ongesteld geworden en mijn cyclus is ongeveer 28 dagen dus dan was ik gister en vandaag het meest vruchtbaar ik heb dan ook gister een clear blue ovulatie test gedaan en ik was gister vruchtbaar maar nu deed ik weer een test en daar kwam uit dat ik niet vruchtbaar was maar gister en vandaag waren mijn vruchtbaarste dagen weten jullie wat dit nou kan zijn?? groetjes daphne

hoi meiden,

ik heb een vraagje ik ben 19 mei ongesteld geworden en mijn cyclus is ongeveer 28 dagen dus dan was ik gister en vandaag het meest vruchtbaar ik heb dan ook gister een clear blue ovulatie test gedaan en ik was gister vruchtbaar maar nu deed ik weer een test en daar kwam uit dat ik niet vruchtbaar was maar gister en vandaag waren mijn vruchtbaarste dagen weten jullie wat dit nou kan zijn?? groetjes daphne

Hoi Daphne

Je moet uitgaan van de testen van CB, als deze zeggen dat je vruchtbaar bent dan kun je er van uitgaan dat dat ook zo was.... Je hebt uitgerekend wanneer je vruchtbare dagen ongeveer waren, maar dat wil niet zeggen dat ze dan ook daadwerkelijk zijn. Bij de ene vrouw zijn ze een paar dagen eerder en bij de ander bijvoorbeeld een week later pas.. Heb je met die ovulatietesten getest vanaf dag 1??
Dat zou ik doen, dan kun je precies zien wanneer je ovulatie is!

ik hoop dat je er wat aan hebt!! Succes

Liefs karen

hoi,

nee ik ben niet vanaf dag 1 begonnen ik ben gister begonnen omdat ik dacht dat ik dan moest beginnen en dag van te voren dus ik hoop dat het werkt groetjes daphne

Terug
Bovenaan