vraagje

A

Anoniem

Guest
hoi meiden ik ben 14 juni voor het laatst ongesteld geweest dat is dus 16 dagen geleden maar ik had vorige week last van wit slijm plakkerig maar nu heb ik sinds 3 dagen weer dat dikke witte slijm wat is dit groetjes daphne

Hallo Daphne,

Het is waarschijnlijk nu je vruchtbare periode. Dus flink klussen maar zou ik zeggen!
Succes deze ronde.

Liefs Yvonne

maar je bent tog niet een week vruchtbaar vorige week kon ik er echt draden uit trekken nu een beetje en vorige week vrijdag had ik ook een zeurend gevoel in me onderbuik groetjes daphne

hallo

het is wel zo dat je drie dagen voor je eisprong vruchtbaar bent en twee er na volgend mijn ha dus dan heb je ook veel last van slijm dus zou wel kunnen dus ik zou nog maar even door klussen veel plezier er mee en ik hoop dat het deze keer voor je raak is.

groetjes geluk 1

Ja dat is raar? Het ligt er natuurlijk ook aan hoe lang jouw cyclus is. De mijne is 27 dagen en mijn ei heb ik op de 12e dag van mijn cyclus gehad.   Misschien dat je drie, vier  dagen terug je ei gehad hebt, omdat je 3 dagen terug andere afsceiding had? Sorry, dat ik je niet beter kan helpen.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan