Vraagje?

<p>Wie van jullie heeft tijdens de eerste 12 weken gewoon haar haren geverfd? En dan bedoel ik eigenlijk geblondeerd? Ik hoor er verschillende dingen over en heb toevallig vanavond een afspraak bij de kapper. Maar nu twijfel ik om hem wel of niet door te laten gaan.</p><p> </p><p> </p>

Mijn verloskundige heeft het afgeraden omdat het op je hoofdhuid komt en tijdens zwangerschap kan het kleuren anders uitpakken. 
Wilde het ook doen maar wacht tot ik bevallen ben

Ik doe het niet, de dampen van waterstofperoxide kunnen schadelijk zijn zelfs al raakt de blondering je hoofd niet en ik ga niet iets wat voor mij "voor de mooi" is voorop stellen tov de veiligheid van het kindje. 
De kapper zei dat het risico wel mee viel maar die is kapper, geen medicus dus dat is niet feitelijk onderbouwd. 

Wat ook geldt als hier 100 mensen zeggen dat ze het gewoon gedaan hebben en een gezond kind hebben, dat is anekdotisch bewijs wat in theorie niet als betrouwbaar mag worden gezien. 

Maja het is uiteindelijk aan jou wat je ermee doet natuurlijk. 

Ik verf mijn haar niet, maar zou als ik jou was de VK en kapster om advies vragen. Zij weten precies wat wel en niet (en waarom) aan te raden is. :) 

Terug
Bovenaan