vraagje

A

Anoniem

Guest
hoi

ik heb een vraagje ik ben nu al een jaar aan het ontpillen en de laatste vier maanden hadden we zoiets van we gaan ervoor ik ben sinds die tijd gaan bijhouden wanneer ik ongesteld wordt het is tussen de 26 en 30 dagen maar het komt steeds uit op een vrijdag of zaterdag deze maand dus niet ik verwachte het afgelopen zaterdag dus er was nog niks dus ik geleik testen negatief nu ben ik nog steeds overtijd en had vanochtend weer getest en weer negatief ik heb geen klachten alleen af en toe buikpijn en rugpijn wat zouden jullie doen
groetjes daphne

Hoi Daphne,

Als ik jouw was zou ik gewoon nog een paar dagen wachten, ben je dan nog niet ongesteld dan kan je weer testen. Ik dacht ook altijd een regelmatige cyclus te hebben maar dat bleek deze maand dus niet! Ineens 31 ipv 28. En ik heb heel wat geld aan testen uitgegeven die dagen, erg zonde!!!!
Weet niet welke klachten je hebt als je ongesteld moet worden maar je lichaam kan je ook behoorlijk voor de gek houden! Suc6!

Groetjes, Tanja

Hoi Daphne,

Ook ik dacht ooit mijn cylus te kennen, maar wat kan je lichaam je voor de gek houden!
Mijn eerste kindje is onstaan doordat ik dacht wel mijn vruchtbare periode te kennen. Nou niet dus, had ineens een week later pas m'n eisprong, bleek achteraf.
Wie weet is dat bij jou ook zo.
Ik zou proberen even af te wachten (ik weet dat het moeilijk is) en over een paar dagen nog eens een testje doen als je nog niet ongi bent.

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan