Vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik ben vanaf augustus gestopt met de pil en wilde volgende maand proberen met het zwanger raken van ons eerste kindje. Twee maanden lang heb ik een cyclus van 28 dagen gehad en ben dus al 2 keer ongesteld geworden nadat ik gestopt ben met de pil. 18 Oktober kreeg ik last van mijn onderbuik en een paar dagen later had ik  last van mijn rug. Wat ik normaal ook heb als ik ongesteld moet worden. Ik ging er vanuit dat mijn eisprong al geweest was (bij een cyclus van 28 dagen), dus heb wel onveilig gevreeen. Vorig week woensdag moest ik ongesteld worden, maar ben het nog steeds niet. Vrijdag heb ik maar voor de zekerheid een testje gedaan, maar deze wees jammergenoeg negatief uit. Nu een week verder ben ik nog steeds niet ongesteld. Ben ik nu toch misschien zwanger?????????? Hope so.

x

Hoi!

Het enige wat je kunt doen is testen, elke 2 a 3 dagen neemt het HCG hormoon in je bloed oe. Succes en laat je het nog even weten?

groet, Suza

Hoi suza,

bedankt voor je snelle reactie. Ik heb al een nieuwe test gekocht. Maar ga toch nog een weekje w8 met testen. Anders is het weer zo een teleurstelling. Misschien is mijn cyclus van deze maand wat langer dan normaal.

x

hoi hoi

in het begin kan   het goed zijn dat je ineens een langere cyclus hebt.. je bent nu eenmaal nog aan het ontpillen...

ik had eerst 2x een cyclus van netjes 28 dagen, toen 1 van 36 en toen 2 van30.
daarna was het raak.
intussen heb ik 2 rondes van 33 gehad na mijn miskraam.

je ziet dat je dus echt niet altijd 28 dagen hoeft te zijn!
succes!
Carina

Hoihoi,

zondag getest en twee dikke strepen. Hiephoi!!!

xxx

Terug
Bovenaan