Vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Ik ben hier nieuw, dus heb een paar vraagjes..

Wat bedoelen jullie nou met NOD??
En zou je smiddags ook een test kunnen doen..of is het sóchtends beter?

Xxx Angel

Hoi, welkom op ons gezellig forum!!
Vertel, is dit je eerste ronde? Voor je eerste kindje?

NOD betekent Niet Ongesteldheids Dag, oftewel de dag waarop je hoopt NIET ongesteld te worden, maar het normaal gesproken wel zou moeten worden.
En RD's betekent Rode Duivels, als die komen, is bad news, dat betekent dat je ongesteld bent geworden. Ze noemen dat ook wel je "regels".

Zo ben je alvast wat voorbereid op alle termen. Als je nog meer vragen hebt, spui ze gerust.

Succes met alles!
prinses

Oh ja en je vroeg nog over wanneer je kunt testen.

De meeste testen claimen dat je daar op ieder gewenst moment mee kunt testen omdat ze gevoelig genoeg zijn, maar het beste is 's ochtends omdat het gehalte HcG in je urine dan het hoogst zal zijn.

Laat je het even weten als je getest hebt?!
Het is dan gebruikelijk dat als je test positief is, dat je glitters strooit. Het liefs in verschillende kleurtjes!!
Je ziet ze vast/hopelijk nog wel een keer voorbij komen, brengt geluk voor de anderen.

prinses

Thnxx Prinses..

Zal me ff verder voorstellen..Ben Angel en 22 jaar.
Werk fulltime in een winkel..
Ik ben vorig jaar augustus gestopt met de mirena...
sinsdien zijn we aant klussen..

Mijn eerste dag van me laatste ong was 13 jan..dus dacht dat ik vandaag ong moet worden...ma ik heb sinds een paar dagen echt last van me borsten..en ben sneller moe..  sinds andere halve week last van gevoelige tanden..geen id of dat er ook bij hoor..

Ik moe alleen nog ff een test halen..ma vind het wel een beetje eng...want de vorige xen had ik ook een test gehaald en was negatief...dus ja..

ma mss dat ik vanmiddag een test ga halen of in de loop van de week..

Xxx

Terug
Bovenaan