Vraagje

A

Anoniem

Guest
Al maanden heb ik een cylus van 28 dagen rond.Nu ineens ietsje bloed verloren op dag 25. Waarschijndelijk komen wel de orgie-dagen, maar ik heb nu ook een heel opgeblazen gevoel. Nu is mijn vraag, ik heb weleens gelezen dat je wel zwanger kunt zijn en een beetje bloed kan verliezen. Heeft iemand hier ervaring mee? Een soort innestelingsbloed?

Hoi meis!
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb wel ergens gelezen dat het kan..

Maarre,,,, bedoel je echt oRgie dagen? Of ongi dagen hahaha :p

Ik hoop voor je dat je zwanger bent, dikke kus..

Hoi Bren,

Ha,ha, orgie-dagen. Het is wel een goede typefout!!!   Ik begrijp  het alleen niet. Tot nu toe, geen verdere bloedingen? Ik heb wel ontzettend veel zin in chocolade. Dus dit eet ik gewoon lekker, om mezelf te troosten. Ik hoop dat ik vandaag wel verder ongesteld wordt, want anders weet ik niet welke dag ik aan moet houden voor mijn volgende cylus!!!? In ieder geval bedankt voor je reactie. Dikke kus terug.

hoi muis 75

Wel een leuke type fout hihi. Maakt niet uit overkomt mij ook vaak.
Die bloeding kan een innestel bloeding zijn. vaak is het dan vrij herder bloed.
Het kan dus zijn als het zo'n bloeding is dat je zwanger bent . De kans  is vrij groot.
Ik zelf heb er ook geen ervaring mee.
Ik ga me zondagochtend testen,spannend! Wanneer ga jij je testen?
Ik hoop dat je ongi wordt en dat het een innestelbloeding was!

groetjes Ingrid

Ja het is een tijd van onzekerheid, hoop en soms ook wel een beetje verdriet!
Wij zitten nu in de eerste ronde voor het 2e kindje.
Maar mijn ongesteldheid deed heel erg vreemd in de laatste maand dat ik de pil zou slikken. Ik was per ongeluk 2 pillen vergeten, eentje in de eerste week en eentje in de laatste week. Dus toen ben ik er maar meteen mee gestopt, want ik had ook licht bloedverlies, alleen was dit oud bloed en geen nieuw! Dus we hebben nog eventjes gewacht, maar tot nu toe nog steeds geen ongesteldheid. We hebben wel al 3 testen gedaan, steeds met wat dagen tot een week ertussen, allemaal negatief.
Dus ik heb ook geen idee wanneer ik weer ongesteld moet worden.. heel frustrerend!
Maar goed, we zien het allemaal wel.
Ik wens je heel veel succes en ik hoop dat je snel overtijd bent!

xx Bren

Wat leuk Bren24. Ook wij zijn begonnen met ronde 1 voor 2e kindje! Wachten duurt altijd zo lang............

Ja wachten duurt zeker lang haha!
Ik hoop dat we samen snel zwanger zijn, of in ieder geval wat meer weten van onze cyclus!

Hoe is het nu verder met jou?

xx Bren

Wat vervelend dat je niet precies weet wanneer je NOD dag is. Het is dus voor jou echt afwachten. Misschien heb je alsnog tevroeg getest? Hopelijk heb je anders gauw je ongie-dag, want dan heb je tenminste weer een beginpunt van een cylus.

Ik moet nog steeds afwachten, loop al sinds maandag met maandverband! Nog steeds hetzelfde verhaal. Ik vind het nog niet nodig om te testen, want ik  het dus al die tijd al "oud bloedverlies" . Wel heel weinig, maar vandaag is mijn NOD dag, dus hopelijk zet het nu eindelijk door! Kan ik ook weer opnieuw beginnen met mijn telling.

Dus.......er is maar een oplossing: wachten,wachten en nog eens wachten............
 ( "ik wordt daar zo moe van" )

Terug
Bovenaan