Vraagje

A

Anoniem

Guest
Al maanden heb ik een cylus van 28 dagen rond.Nu ineens ietsje bloed verloren op dag 25. Waarschijndelijk komen wel de orgie-dagen, maar ik heb nu ook een heel opgeblazen gevoel. Nu is mijn vraag, ik heb weleens gelezen dat je wel zwanger kunt zijn en een beetje bloed kan verliezen. Heeft iemand hier ervaring mee? Een soort innestelingsbloed?

Hoi meis!
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb wel ergens gelezen dat het kan..

Maarre,,,, bedoel je echt oRgie dagen? Of ongi dagen hahaha :p

Ik hoop voor je dat je zwanger bent, dikke kus..

Hoi Bren,

Ha,ha, orgie-dagen. Het is wel een goede typefout!!!   Ik begrijp  het alleen niet. Tot nu toe, geen verdere bloedingen? Ik heb wel ontzettend veel zin in chocolade. Dus dit eet ik gewoon lekker, om mezelf te troosten. Ik hoop dat ik vandaag wel verder ongesteld wordt, want anders weet ik niet welke dag ik aan moet houden voor mijn volgende cylus!!!? In ieder geval bedankt voor je reactie. Dikke kus terug.

hoi muis 75

Wel een leuke type fout hihi. Maakt niet uit overkomt mij ook vaak.
Die bloeding kan een innestel bloeding zijn. vaak is het dan vrij herder bloed.
Het kan dus zijn als het zo'n bloeding is dat je zwanger bent . De kans  is vrij groot.
Ik zelf heb er ook geen ervaring mee.
Ik ga me zondagochtend testen,spannend! Wanneer ga jij je testen?
Ik hoop dat je ongi wordt en dat het een innestelbloeding was!

groetjes Ingrid

Ja het is een tijd van onzekerheid, hoop en soms ook wel een beetje verdriet!
Wij zitten nu in de eerste ronde voor het 2e kindje.