vraagje ??????

A

Anoniem

Guest
Ik ben hier nog niet zo lang, maar zou graag actief mee gaan willen kletsen...
maar mag ik vragen wat jullie nou precies met NOD bedoelen??
ik heb al vanalles bedacht haha
NieuweOvulatieDatum??
NieuweOngesteldheidsDatum??

wie kan mij dit ff vertellen? dan kan ik dat ook gaan melden in de topics!
bvd!
totschrijfs!
Groetjes Juul...

hoi juul
gezellig dat je mee gaat kletsen met ons, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
nod betekend de datum dat je weer ongesteldheids datum.
hoe lang ben je al bezig om zwanger te worden?

groetjes diana

Oke, nou ik zou nu aankomende week weer ongesteld moeten worden.. dus wordt afwachten. sinds ik met de pil ben gestopt ben ik gewoon 1x ongesteld geweest..daarna dus nog niet weer. Mn andere zoontje is nu anderhalf en daar lijkt het ons geweldig voor...een broertje of zusje!!!

Je NOD is : Niet Ongsteldheids Dag de dag dat je ongesteld zou moeten worden maar dat natuurlijk niet wilt..

RD : Rode duivels ./ red devils oftewel je ongesteldheid / ongie..

neem aan dat het duidelijk is..
xxxx Mamoetje

wat spannend mamaJM je zal je waarschijnlijk weer net zo voelen als toen voor de eerste! ik ken het moet zelf ook wachten ben 6 maart ongi geworden en ben toen niet meer begonnen met een nieuwe strip!!! maar aangezien het bij de eerste ook 9 maanden heeft geduurd zal het nu niet de eerste ronde raak zijn had toen ook een onregelmatige cyclus en nu denk ik weer heb mijn ovulatie volgens mij gevoeld woensdag/donderdag en toen hebben we ook geklust hahahha en als ik uitga van woensdag ovulatie dan moet mijn ongi rond 9 april komen we wachten af!!!! ik denk aan je en hou je ons op de hoogte?

groetjes miranda

Hoi hoi... bedankt voor de uitleg wat NOD is...
de precieze datum weet ik eerlijk gezegd niet helemaal. wel deze aankomende week. ik verwacht di of woe...??? of niet!
En natuurlijk hou ik jullie op de hoogte...

Terug
Bovenaan