vraagje

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik heb even een vraagje,

mijn vriend en ik proberen nu ongeveer al 6 maanden om zwanger te worden.
elke keer als we hebbe geklust blijf ik liggen met mijn billen omhoog en meestal ga ik daarna slapen.
De volgende dag loop ik echt leeg gewoon als ik mijn bed uitstap. Is dit normaal of is het toch beter dat ik even naar de ha ga?

Groetjes
Nanny

Hoi Nanny,

Nee, hoor dit is heel normaal. Het kan wel iets verschillen, maar bij iedereen komt het er wel uit lopen. Dus maak je maar geen zorgen! De zaadjes die zijn dan als het goed is allang bij het eitje (als je je eisprong hebt gehad). Veel succes verder!

Groetjes Mariska

Hi,

Heb je ooit eerder zonder condoom gevreeen? Het is heel normaal dat het sperma uit je loopt. Of je nu met je billen omhoog gaat liggen of niet, het meeste komt er weer uit zodra je opstaat, of dat nu s'avonds of s'ochtends is. Het is niet zo dat je lichaam het hele kwakje (om het beestje even een naam te geven hihi) in zich opneemt.

Als ik heb gevreeen blijf ik, nu ik zwanger wil worden, een kwartiertje liggen en doe mijn best om er niet uit te laten lopen, hihi. Als ik dan opsta komt er een hele sloot uit. Daarna ga ik weer liggen en slapen en als ik de volgende ochtend opsta komt er weer een boel uit druipen. Ik weet niet beter eigenlijk dat dit zo is, met welke man ik ook gevreeen heb in het verleden. Het lijkt me ook heel normaal, waar zou het anders moeten blijven.

Ik wens je heel veel succes, hoop dat het gauw raak is voor je....

Groetjes, Esther

Hoi meiden,

bedankt al voor de snelle reactie! Echt een geruststelling dit. Of ik ook niet naar de ha.hihi Maar inderdaad wel vaker zonder condoom gedaan, alleen ging ik gelijk naar de wc om het bed zoveel mogelijk droog te houden....

Ik weet nu eindelijk ook hoe mijn cyclus loopt dus hopen dat het nu zo snel mogelijk lukt. En anders zien we wel. Elke maand weer spannend. Zo iets kleins kan je zo bezig houden.

Groetjes,
Nanda

Terug
Bovenaan