Vraagje????

A

Anoniem

Guest
Hoi Iedereen..

Ik zit er nu al 3 dagen mee te lopen..
Ik had 6 november mijn eisprong, 11 november begon ik gevoelige tepels te krijgen en een zeurende pijn in mijn buik. De symptomen blijven maar aanhouden.
Mijn NOD is 20 november...

Een test wil ik nu nog niet doen..

Maar wat zijn de symptomen na een innestelling ...??

Ik ben echt radelooss

gr
cher

Ik heb geen idee wat de symtonen van een innesteling is.
Volgens mij kun je dan een klein beetje bloed verliezen.
Ik zit in ronde 5 en afgelopen maand had ik ook pijnlijke tepels, wat ik eerder nog niet had gehad, dus ik hoopte al dat nu wel zwanger zou zijn. Helaas werd ik 3 dagen overtijd toch ongi. Ik dacht echt dat het nu echt raak was.
Je lichaam kan je behoorlijk in de zeik nemen!
Ik kan je helaas niet verder helpen, ik hoop voor je dat het raak is.

Ooh, je lijf kan zo met je aan de haal gaan. Zo herkenbaar!!

Ik ben zwanger geworden door zelf inseminatie met een donor, en zat hierdoor bovenop m'n cyclus. Iedere maand was ik ervan overtuigd dat ik van alles voelde in m'n lijf, en iedere keer weer de teleurstelling.

Tot ik inderdaad zwanger was. Ik had op woensdag mijn eisprong gehad, en 5 dagen later zat ik bij de huisarts voor een exzeemzalf. Ik heb moeten praten als brugman om een zalfje mee te krijgen die je bij zwangerschap mocht gebruiken. Werd door de huisarts volledig voor gek verklaard met mijn overtuiging zwanger te zijn, kreeg nog net geen verwijzing mee voor de psych, hahaha! Nog 10 dagen later had ik een positieve test, en inmiddels ben ik ruim 28 weken!

De kwaaltjes waar ik toen last van had waren: gevoelige en gespannen borsten met tepels die aanvoelden alsof ze in brand stonden, zeurend en trekkend gevoel heel laag in m'n buik, en al vanaf 5 dagen na de eisprong bij vlagen enorm misselijk.

Veel succes met afwachten!

Groet Vonni

Terug
Bovenaan