vraagje

A

Anoniem

Guest
wij zijn nu met onze eerste ronde bezig voor ons tweede kindje.
ik ben 3 nov ongesteld geworden en heb nu sinds gisteren steeds steken in mijn buik en sinds gisteravond en vanochtend bij het afvegen lichtroze en bruin achtige afscheiding, wat zou dit kunnen zijn?
heb ook niet continue steken in mijn buik, het is met vlagen.
hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven of hetzelfde heeft gehad.

groetjes meissie1984

misschien je eisprong??? ik weet niet hoelang je cyclus is maar het is ongeveer 14 dagen na je 1e dag menstruatie dus daarom dat ik er aan dacht.

Ja dat zou kunnen, hoe was je cyclus bij jullie vorige kindje?

Hee hoi,

Ik heb dezelfde klachten vanmorgen ook vage afscheiding, dus ik ben ook erg benieuwd naar reacties. De eisprong voelde ik normaal wel, maar dan maar 1 soms 2 dagen, dit gevoel duurt nu al langer dan een week...

Liefs Lientje

ronde 1, hopelijke 2de wondertje

Hallo,

Zo iets had ik ook vorige week!
Ook pijnlijke steken en beetje gekleurde verlies..
Zit nu met spanning op mijn ongesteldheidsdag te wachten want ben ook heel benieuwd wat dit betekende...

Maar sorry, ik kan je dus niet helpen, maar ben wel benieuwd naar het antwoord.

groetjes yess

hoi,

bedankt voor de reacties.
het zou idd miss dan mij eisprong wel kunnen zijn.
dat is meestal rond de 17de, maar had dit nog niet eerder gehad, dus vandaar mijn vraag ook.
we wachten het wel af, moet rond   5 dec  weer ongesteld worden, dus ik zie het wel , hoop dat ik het niet word natuurlijk, haha.

groetjes

Meissie,

Hoe is ie? Mijn klachten zijn nog niet verminderd en nemen soms zelfs toe... Gister avond geklust, stel dat het de eisprong is, maar daarna ook steken links en rechts. Vanmorgen weer vaag met afvegen, weet niet hoor...twijfel of ik niet gewoon ongi ga worden. Bij mij hebben ze pas het mirena spiraal verwijderd, wie weet is de boel gewoon in de war...

Liefs Lientje

hoi,

ja hier gaat het wel.
heb geen afscheiding meer nu, alleen nog wel steeds krampen en steken.
moet pas 5 dec weer ongesteld worden.
ja wij hebben gisteren en eergisteren ook geklust.
hoop dat het de eisprong was die afscheiding.

groetjes meissie1984

Terug
Bovenaan