Vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Even een vraagje, wij zijn bezig voor een tweede, nu in ronde 8 alweer.
Maar nu ben ik dus al 2 dagen overtijd, vreselijke pijn in mijn borsten (nog niet eerder zo erg gehad alleen bij eerste zwangerschap) vrijdag en zaterdag getest maar beiden negatief...
Ik heb toch het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn, zeker omdat ik gewoon echt bepaalde dingen voel waar ik nooit eerder last van heb gehad.
Nu vraag ik me af of meer mensen dit hebben meegemaakt en zwanger waren, of dat ik mezelf gewoon weer enorm lekker aan het maken ben!
Kan het ook niet vergelijken met de eerste want dat was een verrassing, door de pil heen

Liefs mama_1984

hallo mama, Het zou kunnen dat je wel zwanger bent maar dat je lichaam weinig HCG aanmaakt, meestal staat op de testen dat je dan over 3 dagen weer een test moet doen want dan is de HCG waarde weer wat gestegen mocht je zwanger zijn. Anders kun je altijd even een bloedtest laten doen bij de HA als je over een week nog niet ongi bent geworden en negatief blijf testen. Ik heb gelezen dat sommige vrouwen pas bij 6 weken positief testen omdat hun lichaam dus weinig HCG aanmaken. Ik hoop dat het een positieve test word voor je en dat je lichaam je niet voor de gek aan het houden is! Sterkte en laat ff weten hoe het afloopt. groetjes maaike

hoi 1984
het ligt er aan heb je een regelmatige cyclus? als je elke maand bijna de klok er op gelijk kan zetten dan is mij die 2 dagen overtijd wel heel duidelijk en tegenwoordig kun je al snel(bij ons in ieder geval)terecht voor een bloedtest zoals de mamma hiervoor al aangaf en anders inderdaad een paar dagen wachten(moet je maar kunnen ik weet hoe slopend dat is)en opnieuw testen succes en ik duim voor jullie

Terug
Bovenaan