vraagje

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben sandra, en ben 29 jaar.
Mijn man en ik zijn nu 2 jaar bezig voor een tweede kindje.
Ik ben nu 6 dagen overtijd en heb getest. En nu staat er een hele licht rode streep.
Ik wil zo graag geloven dat ik zwanger ben. Maar nu denk ik steeds hij is zo licht zal het dan wel kloppen. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee.
Ik heb nog een test liggen die wil ik morgenvroeg doen.
Maar ik was zo in de war dat er een streepje verscheen dat ik hem heb op geborgen   en nu kan ik hem nergens weer vinden zo raar

Hoi Sandra

IK MAG JE DAN ALS EERSTE FELICITEREN!!!!!
Helemaal te gek

Er kan alleen een streepje verschijnen als er HCG hormonen in je urine zit anders kan de test niet reageren en dat zit er in dus GEFELICITEERD.

Je streepje kan lichter zijn omdat je net zwanger kan zijn of je test heeft niet voldoende urine op het staafje gehad.

Als je nog meer zekerheid wilt hebben dan zou ik overmorgen testen want dan heb je zeker voldoende hormonen in je urine.
Heb je geen zwangerschaps symptonen dan????
dat je zo twijfeld.

Wat je ook kan doen nog ff snel naar de kruitvat race en daar 2 voor 5 euro test halen die werken ook prima (ik had hem posi in handen dus vandaar )

Ik lees graag meer van je

groetjes Quinta

gefeliciteerd,

Een streep verschijnt alleen als er HCG hormoon in je lichaam aanwezig is.
Dat het streepje heel licht is kan meerdere redenen hebben.
Het zou kunnen zijn dat je minder ver ben dan dat je verwacht
Probeer het met ochtendurine(als je dat nog niet gedaan hebt) die is geconcentreerder
Verder is het zo dat het HCG hormoon iedere twee dagen verdubbeld dus als je het overmorgen nog eens probeert en dan s ochtends zal hij waarschijnlijk duidelijker zijn.
succes

Hallo,   Quinta en kaja

Dankje voor jullie berichtjes.
Ik ga morgenvroeg nog een keer testen.

Spannend maar ja dan weet ik het zeker.

Heb veder niet van veel dingen last. Ja ben steeds heel moe.
En heb steeds een beetje het gevoel dat ik mijn nod krijg. Maar dat had ik bij de
eerste ook volgensmij. Dus dat is het punt waar ik zo onzeker over ben.

Hey Sandra,

En?? heb je al getest en was het streepje nu beter te zien??

Groetjes

Je hebt ook van die digitale. Daar staat dan lekker in beeld zwanger of niet-zwanger. Geen gedoe met vage streepjes.
Veel geluk!

Jaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Ik heb vanmorgen getest en ja hoor een dikke streep te zien.
Ben dus echt zwanger.
Maar heb wel steeds het gevoel dat ik mijn nod krijg hebben meerdere meiden dit???
Of maak ik me nu bang.

Gefeliciteerd! Ik had eerst ook een vaag streepje, maar bleek ook raak te zijn. Inmiddels precies 9 weken.
Wat voel je dan dat je denkt dat je ongi wordt? Volgens mij kan dat best en moet je je vooral niet te druk maken.
Wacht het anders een weekje af en ga dan afspraken maken voor de vk, evt. echo, kraamzorg en misschien Moeders voor Moeders.

Fijne tijd!

Groetjes, Tamar

Terug
Bovenaan