Vraagje ....

A

Anoniem

Guest
Even een vraagje. Ik ben pas gestopt met de pil en we zitten nu in de eerste ronde om zwanger te worden van ons tweede kindje. Eergisteren was ongeveer mijn NOD, nou heb ik gister ochtend 1 drupje oud bloed verloren en verder niets meer. Zou dit mn ongi zijn die op gang moet komen of zou dit ook een innestelings bloeding kunnen zijn?? Ik heb ook al de hele week krampjes in mijn buik, wat ik met mijn eerste zw ook had. Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.

Suuz

hoi hoi

Het zou kunnen, als ik jou was zou ik nog even snel naar de drogist rennen om een test te halen   je weet maat nooit.
en dan heb je meteen zekerheid!!!

ik duim voor je!!!
groetjes quinta

Hoi Suuz,

ik zou idd ook even testen!
Innestelling vindt normaal direct na de bevruchting plaats dus rondom je eisprong.
Wat wel een feit is is dat je baarmoeder aan het werk gezet wordt bij een zwangerschap en dus kan er best wat (oud) bloed naar buiten gewerkt worden.

Spannend hoor!
Laat je ons nog even wat weten?

Liefs,
Maud

quote: Juf Maud reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-06-2009 20:17:49'));

Innestelling vindt normaal direct na de bevruchting plaats dus rondom je eisprong.

Ik dacht dat innesteling meestal ongeveer 6 dagen ná je eisprong plaatsvond, maar misschien heb ik het mis hoor?

Terug
Bovenaan