Vraagje

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">ik ben 11+4 weken zwanger </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Gisteren heb ik een echo gehad en deze was goed   Alleen was er ook vocht te zien in mijn baarmoeder. de verloskundige kon niet zegen of het iets goeds of slechts was. Ik maak me hier wel zorgen om. Heeft iemand hier ervaring mee?</p>

Hoihoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb dit ook gehad en de verloskundige zei toen dat ik dit eventueel zou kunnen verliezen (het bloed, niet de baby) of dat mijn lichaam het zelf zou opruimen. Nooit bloed gezien en hele fijne zwangerschap gehad!

Terug
Bovenaan