Vraagje

<p>Hoi</p><p>ik ben sinds kort gestopt met de pil. Na dat ik gestopt ben werd ik 5 dagen later ongesteld </p><p>na dat ik dacht dat ik een eisprong had had ik twee dagen druppels bloed. Waarvan het er één keer gek uit zag. <br /><br /></p><p>nu ben ik na 28 dagen niet ongesteld geworden. Mij test op eerste dag is negatief </p><p>alleen ik voel me raar.. ben de hele dag door moe. Paar dagen geleden ineens 2x diarree gehad met opstaan en daarna ging het weer.</p><p>vanochtend dronk ik twee bakjes koffie en moest meteen overgeven. Ook heb ik soms raar gevoel in mijn borsten.</p><p>iemand ervaring hier mee </p>
 
Hoi,  dit zijn ontpillings verschijnselen. Het lijken op menstruatie of zwangerschapsklachten. Die tot zeker nog jaar kunnen aanhouden. 
Zelf ben ik nu ruim half jaar gestopt met de pil. De eerste 3maanden waren voor mij het zwaarst. Pijnlijke borsten, buikpijn, misselijk, hoofdpijn, diarree en onwijs moe. De hormonen van de pil moeten uit je lijf en dat is het nu aan het doen bij jou. Geef het de tijd. Je cyclus kan blijven rommelen. Mijn cyclus wordt nu steeds langer en langer. 
 
Succes! 
 
Terug
Bovenaan