vraagje

Vorige week heb ik een dag heftig bloedverlies gehad. dit was maar 1 dag daarna nog twee a drie dagen bruine afscheiding. dit begon een dag nadat ik ongesteld moest worden. ik heb geen buikpijn gehad, wat ik normaal wel heb. maar nu heb ik nog steeds volle gespannen borsten, moeilijk naar de wc, veel hoofdpijn,vette huid. Kan het zijn dat ik alsnog wel zwanger ben, of moet ik er van uit gaan dat het gewoon niks is. ik ben nadat ik met de pil gestopt ben drie keer netjes op tijd ongesteld geweest, maar dan had dan toch wel drie tot vier dagen bloedverlies. Is er misschien iemand die dit herkend?
 
Is moeilijk te zeggen denk ik. Ik heb dat zelf ook gehad en toen bleek dat ik niet zwanger was. Maar iemand anders vertelde mij dat bruine afscheiding op innesteling kan duiden. Maar hoe het dan zit met dat bloedverlies weet ik ook niet. Ik vrees dat je weinig aan mijn antwoord hebt. Ik zou over een paar dagen gewoon voor de zekerheid een zwangerschapstestje doen. Dan weet je het tenminste zeker.
Veel succes!! Ik zal voor je duimen dat je toch zwanger bent (ben ik nu waarschijnlijk ook!!!!)
 
Ik had het zelfde 1 dag bloed verlies en verder wat rommel.
De test enige dagen later was negatief. Maar twee weken later was die wel positief. Dus doe een aantal keer een test zou ik zeggen. En de pijn in mijn borsten bleef bij mij ook.
Ben nu inmiddels 28 weken zwanger. Succes. Gr. shelley
 
Terug
Bovenaan