vraagje

Hallo dames!! Alles goed hiero verloopt de zwangerschap een beetje lekker?? Ik hoop het. Ik ben wel vaker op het forum maar weet niet of jullie me nog kennen. Maar ja ik zou het wel leuk vinden om zeg maar een vaste (soort van een "zwangerschaps maatje" te hebben) Om ff te babbelen enzo. Ik hoop dat iemand interesse heeft ik zelf ben 19 en ben nu 30 weken en 5 dagen zwanger. Nou ja ik hoor het wel. Heb ook ff snel een vraagje ik ws het vergeten te zeggen tegen me vk maar elke keer wanneer ik lig te slapen word ik steeds wakker met krampen en lig dan maar vervelend te draaien hebben er toevallig meerdere last van?? alvast bedankt groetjes karima
 
hallo,

ik ben net 15 weken zwanger, maar word ook elke dag wakker met krampen. volgens de gynaceloog is er niks aan de hand en zijn het me darmen en banden die zeer doen. vooral me darmen.
Ik lees trouwens dat je ook nog erg jong ben, ben zelf nm 23.
 
Als je 19 bent, ben je toch oud en wijs genoeg om een kind op de wereld te zetten? Toen ik 18 was, verlangde ik stiekem al naar een kind. Nu ben ik 23 en in verwachting. ergens vind ik het ook raar, niemand uit mijn omgeving is zwanger of is er zelfs maar mee bezig. Zijn allemaal studerende mensen of mensen die net een baan hebben gevonden. Soms denk ik ook wel eens dat mensen het straks als we het gaan vertellen het heel raar gaan vinden omdat we nog 'zo jong zijn'. het lijkt mij ook leuk om met jonge meiden in contact te komen die aan het zwangeren zijn geslagen!!

Hebben jullie msn? Ik vind het wel eng om mijn e-mailadres hier neer te zetten, omdat ik straks anders weer veel spam krijg. misschien dat er ok mensen tussen zitten die me herkennen ofzo en dat dan de verrassing van 'oh, je bent zwanger' eraf is.
 
ik zeg ook niet dat ze jong is, maar ook in mijn omgeving zijn de meeste zwangere vrouwen die ik ken en zie toch al wat ouder dan mij. ben nm ook 23.
en ik zit met hetzelfde. zou ook wel in contact willen komen, maar durf me mail adres ook niet neer te zetten.
En uit welke omgeving kom je dan???
 
Ja begrijp wel dat jullie, jullie email adres niet durfen op te schrijven. IK zet die van mij wel neer ik heb ook msn dus misschien kunnen jullie me toevoegen ofzo.. HIer komt ie dan spoor62@hotmail.com. Trouwens ik kom uit amsterdam. Ik hoor het wel bedankt voor de reacties
 
Even een tip van een 'oudere' zwangere (nou ja, 28, valt nog best mee he?! :)

Als je in de toekomst nog eens met iemand wil emailen, maak dan een nieuw account aan op hotmail.com en zet die hier neer. Niemand uit je kenniskring kent dat emailadres en je kunt instellen dat je alleen email krijgt van door jou aangewezen adressen; alle overige emailberichtjes belanden (na een paar dagen in de spamdirectory gestaan te hebben) in de prullebak, dus daar hoef je geen last van te hebben.
Kun je dus met een gerust hart hier je emailadres neerzetten (nooit gedacht dat ik hotmail nog e's zou gaan promoten :)

Have fun!
 
Terug
Bovenaan