vraagje

ik ben vorige vrijdag naar de gyne geweest , nu heb ik een echo mee gekregen , nu is mijn vraag er staat een afmeting op is dat de af meting van de baby , want ik ben normaal 12.5week en de gyne zei dat de baby 15cm groot is dat komt dus niet met elkaar opveréén.
 
Hi,

die termijn en grootte komen idd niet overeen, want bij 15 cm zou je ong. 16 weken zwanger zijn.
Zei de gyn dat of staat dat op de echo? Als de gyn dat zei en je kwam voor een termijnecho, dan ben je nu wsl verder zwanger dan je dacht.
Als het op de echo staat, dan moet je even kijken of er ook een dun stippellijntje staat (van waar tot waar het kindje opgemeten is), meestal komt er dan met de grootte ook de termijn op te staan. Elk zhs heeft z'n eigen echo-uitdraaien, dus misschien heeft de cm vermelding helemaal niets met je kindje te maken, maar met het app.?!
 
Hoi,

Ik heb met 11 weken een echo gehad, ben nu 13 weken, en mijn kindje was toen 4 cm. Dit staat ook op het fotootje. Je moet eens kijken op www.babybrabbel.nl, daar staat precies hoeveel cm je kindje moet zijn bij het aantal weken/maanden.

 
hoi,

die afmetingen in boekjes zijn slechts gemiddelde ik heb het er met mijn gyn over gehad en die zei hou het gewoon bij 1 boekje anders raak je in de war er zijn immers grote en kleine kindjes, ons kindje is bijna 5 cm langer dan gemiddeld en dat komt overeen met een zwangerschap die bijna 6 weken verder is, de kleine is gewoon langer dan gemiddeld, onze dochter was ook langer dan gemiddeld, bij de geboorte 55cm en 3840 gr. terwijl gemiddeld dat 50cm met 3400 gram is.
hopenlijk heb je hier iets aan.

groetjes sandra
 
Ik denk dat jij bedoelt het aantal cm rechts onderin??? Dat wil zeggen hoe sterk ze de baby hebben uitvergroot maar wil niks zeggen over de groote van het kindje zelf, is erg verwarrnd, ik weet het
 
Hoi Liliane,

Je moet je eerst aanmelden.

Je gaat dus naar de Babybrabbelsite dan zie je links blauwe vakjes. Je moet de link kiezen die voor jou van toepassing is. Je moet je ook aanmelden, dan kom je in de lijst te staan. Achter ja naam komt dan te staan hoeveel weken je zwanger bent. Als je hierop klikt dan krijg je een hele omschrijving van wat er met je kindje gebeurt, hoe groot hij is enz.

Succes!!
 
Terug
Bovenaan