vraagje

hoi hoi

ik hoor hier nog niet thuis maar heb een vraagje aan jullie als aanstaande mama's:
zijn er ook meiden die voor hun nod wisten dat ze zwanger waren of dingen voellen die je anders niet heb gevoeld.
ik heb volgende week zaterdag mn nod dag maar heb nu al een paar dagen last van vlagen misselijkheid nou heb ik ook steken in mn lies niet konstant maar zo af en toe.
we zijn al sinds augustus vorig jaar bezig en deze dingen heb ik nog nooit zo ver voor mn nod gevoeld hopenlijk kunnen jullie me helpen of me te vertellen wat jullie voelden voor dat je wist dat je zwanger was.

groetjes
 
Helaas weet ik het ook; daarom kijk ik ook op deze pagina, maar ik had ook nog geen reacties gehad!
afwachten dus; er zijn toch genoeg zwangeren die het kunnen weten?!
 
hoi anke

lijkt mij ook hoor dat er toch zwangere dames zijn die ons kunnen helpen.
wel fijn dat jij toch reageert op mijn berichtje .
he suc6 met afwachten en hopenlijk zijn onse gevoelens wel goed en zijn we gewoon zwanger.

groetjes jorenda
 
Hoi Dames!

Ik wist het wel voor mijn testuitslag want ik moest tussen 20 en 28 december ongi worden (heel onregelmatige cyclus) en daarvoor had ik nog op het zwanger worden forum geschreven hoe ik mij voelde. Maar goed, je wilt dan al zo lang een kindje dat je elke maand wel wat voelt (althans ik...) Ook was ik elke ochtend misselijk en ik had gevoelige borsten, maar ja wat zegt dat nou, dacht ik toen? Ik hoefde zelfs niks van de Mac donalds! (een waar wonder is dat).
Ik was ook bang dat ik mijn kwaaltjes ging zoeken, dus ik vroeg me elke ochtend af of ik het niet persé wilde voelen (misselijk) en daarom misselijk werd. Ook toen mijn ongi uitbleef, was ik huiverig, want mijn lichaam had dat wel vaker gedaan. Maar toen ik 2 weken overtijd was en mijn borsten ook begonnen te groeien, mijn misselijkheid erger werd enzo toen wist ik het en heb ik getest, positief dus!

Maar goed een heel verhaal eigenlijk, maar ja dus! Ik wist het wel!

Succes meiden en ik hoop dat jullie zwanger zijn!

Liefs Mariska 2
 
hoi mariska 2

eerst gefeliciteerd met je zwangerschap

en bedankt voor je reactie
ik weet dat ik er niet te veel op moet hopen maar ja je wil zo graag he dat je er toch wel aan denkt.
nog een dikke week wachten en dan zien we het wel.
en anders nieuwe ronden nieuwe kansen.

groetjes jorenda
 
Hallo,
Donderdag zou ik mijn nod moeten hebben en normaal zou ik in de week ervoor chagerijnig zijn en vreetbuien hebben. Dus niet gehad maar supervrolijk juist, je kon me niet op de kast krijgen. Dezelfde dag een test gedaan (apothekertest) en meteen duidelijk:
ZWANGER!!! ik kan het nog niet geloven.
 
Terug
Bovenaan