vraagje

Hoi Allemaal,
Ik ben er net achter dat ik zwanger ben. Maar het rare is dat het voelt in mijn buik alof ik ongi moet worden! Hebben jullie dit ook gehad en moet ik me zorgen maken????
Alvast Bedankt, Joyce
 
Nee hoor heel normaal, ik had er zelfs weken lang last van.
Het maakt je alleen zo onzeker, maar het hoort er allemaal bij.
Zolang je maar geen bloed verliest...
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan want het gaat echt heel hard. Ik had in het begin ook het gevoel dat ik gewoon ongesteld moest worden, ik geloofde ook pas echt dat ik zwanger was toen ik een positieve test in mijn handen had. De krampen bleven ook nog wel even.

Groetjes Lise
30 wk en 2 dgn
 
Had ik ook! Blijft inderdaad nog wel even aanhouden, dat deed het tenminste bij mij.
Veel plezier met je zwangerschap!

Groetjes, Michelle
30 weken en 4 dagen
 
Gefeliciteerd!!!!

Ook ik herken dit. De eerste dag dat ik overtijd was heb ik nog een aantal wijntjes gedronken omdat ik zeker wist dat ik ongi moest worden. Toen ik wist dat ik echt zwanger was is het even weg geweest en een paar dagen daarna is het weer terug gekomen.
Ik heb het toen ff nagevraagd en het schijnt normaal te zijn als de pijn maar niet aan 1 kant zit.

Succes en geniet ervan

Mariska
 
Hoi,

Die soort ongi-pijn die je voelt is je baarmoeder die je voelt. Die is namelijk al meteen aan het groeien geslagen!
Die ongi-pijn blijft ook nog wel een tijdje, maar niet elke dag even erg. Ik had er in het begin vrij veel last van en toen twee weken niet en nu weer zo af en toe een paar uur.
Hoort er allemaal bij

groetjes Debbie 9w1d
 
Iedereen bedankt voor jullie reactie! Oef...dat stelt wel gerust zeg!!! Zal nu maar proberen lekker te genieten van het feit dat ik zwanger ben en de zorgen aan de kant zetten.
Bedankt dames!!!
 
Terug
Bovenaan