vraagje

Hoi Hoi
We zijn nu ongeveer 4 maanden bezig met zwanger worden en nu heb ik sinds een week buikpijn. Het lijkt net alsof ik ongesteld moet worden, maar dit is pas over een week. Ik heb ook heel erg pijnlijke borsten. Mijn vraag is vanaf wanneer je ongeveer kunt voelen dat je zwanger bent??
 
Somnmigen zeggen dat ze het al bij de bevruchting voelden (geloof ik persoonlijk niet). Ik voelde al die klachten die jij beschrijft rond mijn NOD. Maar het is echt voor iedereen verschillend. Sommigen voelen helemaal niets. Het is heel vervelend, maar je zal echt nog even moeten wachten en dan hopen op een NOD. Dan kun je testen. Betrouwbaarder is het na 10 dagen. Maar na je NOD kan het al positief zijn(heel erg licht is toch positief. Onthoud dat!!!)

Ik zal voor je duimen.
 
Ik weet niet of je kan "voelen"dat je zwanger bent. De een wel, de ander niet.Ik was afhankelijk van een zw.test. Ik voelde me echt niet anders dan anders.
 
Ik voelde ca. 3 dagen voor mijn NOD ongipijn en ik dacht dat ik ongi zou worden. Maar de ongi bleef uit en ik heb op de dag van mijn NOD een test gedaan. Vette +!
Ik hoop voor je dat het raak is!
lfs. Monique
 
Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger. Ik had geen idee van mijn cyclus en heb niks gemerkt. Ik had geklust (echt dan, met schuurpapier) en dacht ik daardoor pijn in mijn borsten had, aan de zijkanten. Bleek dat ik dus zwanger ben! Ik dacht dat je daar enorme borsten van zou krijgen bij de eerste weken maar dat is bij mijn niet zo. Sinds ik het weet voel ik wel vanalles maar in eerste instantie ging ik er gewoon vanuit dat ik ongesteld werd. Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan