Vraagje...

Hoi Hoi,

Ik heb een beetje een stomme vraag, maar ach, ik stel hem toch maar.
Ik had eerst gehoord dat je alleen met je gezicht uit de zon moest blijven (voor dat masker) en ik dus fanatiek zonnen, maar wel met mijn hoedje op(!).
Ben el iets verkleurd, maar heel egaal, wel mooi eigenlijk, ben ook niet het typje om te verbranden. Maar goed, nu hoor ik ineens dat je het over je hele lichaam kunt krijgen...Had ik het dan al moeten hebben? Want ik moet toegeven, ik ben elke minuut van de dag in de zon geweest (met dat warme weer).
En heb ik nu minder of geen kans meer op die pigmentvlekken? Ik wilde het eerst aan de vk vragen, maar daar ga ik pas weer de 23e heen en om er nu over te bellen...

Nou ja, ik lees het wel...
Alvast bedankt en sorry voor die heerlijk duidelijke zinnen (hihi).

Liefs Mariska 2
28 weken en 5 dagen.
 
hai hai meiske,

als je al vlekken had, zou je ze nu wel al moeten zien.
denk ik tenminste hoor.
weet het zelf ook niet precies.
zou maar ff afwachten.
en ja als je ze toch hebt valt er niks meer aan te doen.

groetjes dolfijntje
(week 34)
 
hoi mariska,
als je last mocht hebben dan had je dat nu al gezien. ikzelf ben net terug van 8dgn vakantie griekenland en vol in de zon gelegen. wel van te voren even aan de vk gevraagd maar ik mocht van haar gewoon in de zon. de dag nadat ik terug was een controle bij de vk en zij vond mijn buik mooi bruin en er was niets aan de hand. ben alleen even in de schaduw gaan zitten als ons knulletje wel erg hard begon te trappelen.

dus geniet van de zon en de zwangerschap.

groetjes vivian
 
je kunt vlekken krijgen maar het wil niet zeggen dat dat altijd zo is.ik heb er zelf ook geen last van,alleen wel de wamte er van op mijn hoofd die hoofdpijn veroorzaakt.

groetjes claudia
 
haaai mariska

ik denk niet dat je je echt druk hoeft te maken hoor. je bent al 28wk en ik denk dat je ze dan al zou moeten hebben...maar ik denk lang in de zon zitten met die warmte??!! pff lijkt me ook niet al te goed eigenlijk...je hart moet zowiezo al harder pompen, en met die warmte nog erger, en je krijgt eerder hoofdpijn enzo, je lichaam kan de warmte slecht kwijt, en het schijnt niet zo heel fijn voor de kleine te zijn. (ff zonnen kan geen kwaad)
maar ik ken er niet tegen met die warmte fel in de zon te gaan zitten...dan breekt het zweet me uit..hihi.
maar dat zal wel de ene voor de andere ook zijn. maak je maar niet druk meis.maar luister naar je lijf.
xxx sandy
 
Ik ben toen ik zwanger was van de eerste met 30 weken zwangerschap naar Turkije geweest. Ik heb daar de meeste tijd onder de parasol doorgebracht maar toch wordt je dan bruin. Ik kreeg geen vlekken in mijn gezicht maar zag wel toen ik terugkwam dat ik een vreemde verkleuring op mijn linkerbeen had. De verloskundige bevstigde dat het een zwangerschapsmasker was....alleen dan dus op mijn been. Die vlek is helemaal weg, en ik ben eigenlijk benieuwd of het nu terug komt, ben nu namelijk 14 weken zwanger.

Ik wens je veel succes met de zwangerschap en ik hoop dat je iets aan mijn verhaaltje hebt..
Liefs Anne-Wil
 
Hoi Mariska,

Ik ben in week 12 van een voroge zwangerschap naar de zon geweest en ik wordt ook altijd mooi egaal bruin. Zo ook die vakantie. Maar toen het bruin weer weg begon te trekken zag ik dat ik toch mooi een paar rare grote sproeten in mijn gezicht had en heb. Het lijken net ouderdomsvlekken en ze zitten aan de zijkant van mn gezicht.

Ik heb op vakantie echt niks gemerkt. Nu ik opnieuw zwanger ben groeien die vlekken ondanks dat ik niet in de zon zit. Ik heb er wel wat van geleerd want ik wil echt niet dat t erger wordt. Nu draag ik een pet een een sunblock, maar met de rest van mn lichaam ga ik best een beetje in de zon, anders voel ik me zo ongezond!
 
Ik ben nu voor de derde keer zwanger, en de vorige 2 keer heb ik een zwangerschapsmasker gehad, ook al gebruikte ik een sunblock.Nu heb ik weer een zwangerschapsmasker,maar ik weet van de vorige keren dat het ook wel weer wegtrekt na de zwangerschap, dus ik maak me er niet druk om. Met een beetje make-up kun je het een beetje wegwerken als het je stoort. Ik ga dan ook gewoon de zon in.
 
Terug
Bovenaan