vraagje

ik heb al paar dagen jeuk aan mjin schaamstreek en denk aan een schimmel infectie kan die ook gepaard gaan met een beetje vloeien,doordat het een beetje opzwelt rond de schaamstreek wie herkent dit ?
 
hoi
tijdens mijn zw.schap heb ik gelukkig nog nie last van gehad, maar voorheen wel vaker. het jeukt idd erg en kan branden. ook overmatig afscheiding dat een beetje anders ruikt kan leiden tot een schimmelinfectie. je kan gewoon capsules of creme halen bij je huisarts "canestene"hielp bij mij altijd goed. ik is totaal onschuldig hoor ook voor je kleine.
succes ermee.
gr. sandy
 
Je hebt er ook een tablet voor die je oraal in kunt nemen. Dan wordt de schimmelinfectie van binnenuit aangepakt. Waarschijnlijk kun je die beter niet nemen als je zwanger bent, maar dat zal de huisarts je wel vertellen. Niet te lang mee blijven lopen, want dan wordt het echt heel vervelend! Ik weet wat het is!
 
Ja, ik herken het. Ik heb het nu al voor de tweede keer tijdens mijn zwangerschap, ben nu 23 weken en vind het heel vervelend.
Je kunt gewoon je huisarts bellen, ook in het weekend en dan schrijft hij je wat voor. Niet alleen de vaginale capsules laten voorschrijven, ook de creme, zodat je alles een beetje in kunt smeren, want dat verzacht heel erg. Als het goed is ben je er dan binnen een paar dagen vanaf.

Sterkte.
lfs. Monique
 
ik ben vrijdag naar de gynecoloog geweest, omdat ik ook heel erg last van jeuk heb. En na het plassen had ik een beetje bloed op het wcpapier. Nou blijkt dat het geen schimmel infectie ofzo is, maar dat gejeuk komt door me hormonen. Ik was zelfs heel schoon van onder. en ik heb zo zitten krabben dat er een wondje is ontstaan wat is gaan bloeden. maar zou toch ff naar de vk gaan....
 
Erg vervelend die jeuk..zelf heb ik dat ook..wat wel helpt is veel water drinken overdag, maar ook iedere keer als je naar de wc bent geweest met koud water je vagina wassen..

Succes!!
 
Terug
Bovenaan