Vraagje

hallo
ik ben 16 juni voor het laatst ongi geweest. en meestal heb ik een cyclus of van 36 dagen of van 40 dagen dat is best verschillend. maar nu heb ik vandaag stiekem een Romed test gedaan en die kleurde heel erg licht maar dan ook erg licht van kleur. kan een test al je nog niet overtijd bent ook al opkleuren of niet. graag hoor ik jullie reacties hiervan
groetjes anoniem
 
hai ik had de test al 4 dagen voor mijn verweachte menstruatie datum gedaan en daarop was ook een heel ligt streepje te zien. en een streep is een streep.de een heeft meer hormonen in het lichaam dan de ander daarom is er bij de een al eerder iets te vzien dan bij de ander.maar hij kleurt alleen maar op als je het hormoon hcg in je lichaam hebt.dat is namelijk het vzwangerschaps hormoon.dus ik denk dat je zwanger bent....groetjes lotte
 
Met zo'n lange cyclus heb je volgens mij nog niet eens een eisprong gehad op dit moment in je cyclus. Als je ongesteld was op 16 juni ben je dus nu echt nog niet zwanger.
 
Ik zou het nog maar niet van de daken schreeuwen, eerlijk gezegd vraag ik me af of het geen "wishful thinking" is.

Als je cyclus 36 dagen duurt, verwacht je pas ongeveer 14 dagen daarvoor een eisprong dus op ongeveer dag 22. Ik ben het dus met el eens, dat als je menstruatie was op 16 juni je nu nog niet zwanger kunt zijn. Sterker nog, je zit nu kort voor je eisprong dus je moet aan de slag!

Als je graag wilt weten hoe je cyclus in elkaar zit, en op welk moment je je eisprong hebt gehad, zou je een keer een cyclus kunnen temperaturen. Op de site van Freya kun je daarover meer lezen (basale temperatuur curve).

Sterkte, en ik hoop dat je snel zwanger bent,

N.
 
Terug
Bovenaan