vraagje..

Hallo allemaal,
ik ben hier nieuw en had een vraagje!
Als je een zwangerschaps test doet en je bent niet zwanger zie je dan alleen het test streepje of ook heel,heel licht een streepje daar waar die staat als je wel zwanger bent....
Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

Groeten Irene
 
Hoi Irene,

Als je niet zwanger bent dan moet alleen het controle streepje (het streepje dat aangeeft dat je de test goed hebt uitgevoerd) te zien zijn. Zie je daarnaast nog een licht streepje in het andere vakje, dan ben je zwanger.

Licht of niet, streepje is streepje. Bij mij was ie ook super vaag en ik was 12 dagen overtijd. Ik ben inmiddels bijna 34 weken dus dat lichte streepje had het toch goed.

Had jij ook een licht streepje, dat je deze vraag stelt?
 
hoi jane33wk,

Ja ik had inderdaad ook zo'n streepje alleen hij was heel erg licht zo in de verte te zien.
Probeer morgen nog een misschien is het dan wat duidelijker.

groeten irene
 
hoi ik hier ook een licht streepje, wel goed zichtbaar, maar toch ik twijfel, ben net 5.5.maand geleden bevallen van een zoon. MAar kan het dan toch zo zijN??? HELP MIJ.moet ik de verloskundige bellen?
 
Lichte streepjes zijn toch echt streepjes (als jullie gewoon de test goed uitgevoerd hebben en binnen de tijd gekeken hebben). Dus volgens mij zijn jullie allebei zwanger.

Anoniem van 23:21 Waarom zou het niet kunnen na 5.5 maand? Ik zou inderdaad maar eens bellen met je vk.

groetjes en gefeliciteerd,

jane
 
ik ben nu ook 8 dagen overtijd en hartstikke zwanger! ik had de eerste twee dagen zelfs geen streepje en dacht echt dat mijn menstruatie nog wel zou komen. niet dus! dinsdag weer een test gedaan en een licht streepje gehad! zelf de dokter zei dat een test met resultaat zwanger niet vals kan zijn! heb donderdag nog een tweede test gedaan en nu was het een stuk duidelijker! de test van de dokter was vanmorgen zelfs donker, dus ik denk dat je wel degelijk zwanger bent!! gefeliciteerd. als je een paar dagen wacht wordt het hcg gehalte hoger en zal het streepje duidelijker zijn.

groetjes,

susan
 
Ik heb dit keer de CB digitale test genomen. Geen gedoe meer met lichte streeptjes, puntjes of iets. Gewoon digitaal een - of een +. Hardstikke geweldig dat ding. En... was een dikke +. Omdat we toch een test wilde bewaren, kocht ik een "gewone". Die gaf nauwelijks wat aan. Met een hoop fantasie kon ik een + zien. Zo zie je...

Gefeliciteerd....
 
Terug
Bovenaan