vraagje

hallo
is het soms normaal als je zwanger bent nog maar net dat je soms verschrikkelijke zweetbuien krijgt op de meest onverwachte momenten en je je dan echt heel flauw begint te voelen en angstig
zijn er nog mensen die dit hebben gehad in de eerste of laatste maanden
 
ik had vooral in de eerste maanden last van zweetbuien en het gevoel dat ik iedere moment van mijn stokje zou gaan,doordat je baarmoeder groeit kunnen er enkele bloedvaatjes minder goed hun werk doen waardoor je er last van kunt krijgen,het kan ook aan je eet patroon liggen,probeer wat vaker op de dag te eten een banaan doet ook wonderen.
verder is dit een normaal verschijnsel en je baby merkt er niets van maar voor jezelf is dit erg vervelend.
succes
 
ik had dat ook in het begin maar nu ook nog ik ben 18 weken zwanger ik ben op mijn werk bijna flauw gevallen en toen wist ik nog niet dat ik zwanger was maak je er niet er druk over ga gewoon even zitten en als je je goed genoeg voelt dan ga je gewoon weer verder waar je mee bezig was veel plezier de rest van je zwangerschap groetjes anita
 
hoi
ik had rond de 20 wk een heel ander eetpatroon moeten aannemen. mijn bloedsuiker daalde heel snel en waarschijnlijk at ik toch te weinig, terwijl ik al genoeg at eigenlijk. je kindje vergt heel veel van je onthoud dat goed. ik krijg ook trillingen en duizelingne en het zweet brak me uit. nu eet ik ieder uur a 2 uur zeker iets. zo weinig mogelijk zoets. als je dat aanhoud gaat het vanzelf over.
rond de 20wk van je zw.schap gaat ook je bloeddruk soms ineens dalen. daar kan je ook heel duizelig van worden.
gr. sandy 29wk
 
Terug
Bovenaan